Care este cel mai valoros brand romanesc de tehnologie, estimat la 112 milioane de euro
bitdefendertehnologiebrand financesecuritate informatica
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in 2017 sunt incluse in raportul Brand Finance Romania 50. Asadar, raportul releva faptul ca Bitdefender este cel mai valoros brand de tehnologie al Romaniei.
Bitdefender este o companie de securitate informatica cu activitate la nivel global, care furnizeaza solutii revolutionare de protectie impotriva amenintarilor complexe catre 500 de milioane de utilizatori din peste 150 de tari. Inca din anul 2001, Bitdefender a dezvoltat tehnologii recunoscute la nivel international destinate securitatii pentru piata rezidentiala si corporatii si a devenit un furnizor de incredere pentru protectia terminalelor si infrastructurilor hibride.
Cu o valoare de 112 milioane euro, Bitdefender este cel mai valoros brand de tehnologie din Romania. De mai bine de 15 ani, cel mai mare producator de software autohton, detinut de antreprenori romani, mizeaza pe inovatie tehnologica pentru a revolutiona industria competitiva in care activeaza.
"Brandul de solutii de securitate cibernetica a crescut puternic, alimentat de nevoia globala de protectie in era revolutiei digitale. In mod constant clasat ca fiind cea mai buna solutie impotriva atacurilor cibernetice in topurile internationale, solutiile Bitdefender ajung la sute de milioane de utilizatori in toata lumea cu un mare potential de crestere in Europa si Statele Unite ale Americii.
Branduri noi ca eMAG, Dedeman, Digi ori Bitdefender – create si dezvoltate de antreprenori in ultimii 28 de ani – ocupa mai mult de jumatate din clasament", se arata in studiu.
Bitdefender ocupa locul al saptelea in clasamentul general al celor mai valoroase branduri romanesti, realizat de Brand Finance, completat de companii din domenii precum auto, comert, telecom, petrol si gaze, banci si utilitati.
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing