Anticiparea viitorului: Internet & Mobile World 2013
imworldinternet & mobile world 2013
Inovatia, anticiparea viitorului, Internetul lucrurilor ("The Internet of Things" - IoT) si aparitia unor noi forme de explorare a internetului cat mai integrate reprezinta doar cateva dintre tendintele mondiale, care vor fi prezentate oamenilor de afaceri la Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013).
„Inovatia si anticiparea viitorului sunt necesare pentru orice companie care doreste sa se dezvolte, iar in deceniul care vine ar putea deveni chiar vitale pentru supravietuirea unui business. In acelasi timp, ‹‹Internetul lucrurilor›› aduce in prim- plan folosirea dispozitivelor inteligente conectate la Internet pentru controlul starii noastre de sanatate, pentru controlul caselor si al oraselor inteligente, in care vom trai”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld, potrivit unui comunicat de presa.
Tocmai de aceea, Internet & Mobile World 2013 aduce o serie de vorbitori internationali de top la cel mai amplu eveniment „business to business” de solutii digitale din Romania, care se va desfasura in perioada 9-10 octombrie la Romexpo Bucuresti. Nick Sohnemann, fondator si managing partner al FUTURECANDY, deschide, in prima zi de eveniment, seria seminariilor, prezentand conceptul de “Innovation Hacking”. Sohnemann va vorbi despre inovatie si le va descrie companiilor prezente cum sa anticipeze si sa se pregateasca informational si tehnologic pentru viitor.
Daniel Jurow, un veteran al celebrei agentii R/GA, este un alt vorbitor. El este initiatorul unor campanii inovative pentru Verizon Wireless, Barnes & Noble Nook, NIKEiD si Nike Plus, iar R/GA este una dintre cele mai premiate agentii internationale in festivaluri precum Cannes Lions, Clio Awards sau D&AD, apreciata pentru performantele ei in film, televiziune si publicitate digitala. Jurow va vorbi despre importanta construirii unui portofoliu de produse integrate si despre ‹‹Internetul lucrurilor››. In cea de-a doua zi a evenimentului, va avea loc evenimentul “All things Facebook”, organizat impreuna cu Thinkdigital, care ii va aduce in prim-plan pe Serhad Bolukcu, Facebook Market Manager for Central and Eastern Europe, si pe Weronika Sobolak, Client Partner CEE, Facebook Global Marketing Solutions.
Alti doi vorbitori de renume sunt Den Odell, directorul departamentului de Web Development al agentiei AKQA (premiata ca “Agentia anului” in 2013 de catre British Interactive Multimedia Association pentru campaniile inovative, dezvoltate pentru NIKE si numita “Agentia digitala a anului” de Adweek in 2011 si 2012) si Chris Heilmann, Principal Evangelist la Mozilla. Odell este autor al unora dintre cele mai impresionante website-uri si aplicatii, pentru clienti precum Audi, Heineken sau NIKE. Heilmann va prezenta activitati, componente si instrumente Web, esentiale in 2013 si in viitor.
Accesul la IMWorld se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi procurate online pana pe data de 8 octombrie 2013, accesand imworld.ro. Date suplimentare despre Internet & Mobile World 2013 Conferinta si expozitia IMWorld au loc pentru al doilea an consecutiv si sunt organizate de Universum Events, care este, de asemenea, si organizatorul „Innovation Summit”, primul eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business din Romania. La aceasta a doua editie sunt asteptati 5.000 de vizitatori si si-au anuntat deja participarea peste 25 de speakeri internationali si 130 de companii furnizoare de solutii din domeniile digital, mobile si software.
Evenimentul este sustinut de COSMOTE si Romtelecom - in calitate de parteneri principali - si de Nokia, S&T Romania, Qualysoft Information Technology, Telcor Communications, Entersoft Romania, Microsoft, Fujitsu, Zitec, MailAgent, Agilio Software, Safetech, Agile Media, MODE360, Transart, BearingPoint, Dynamic Web, Voxility, Mediapost Hit Mail, Mobixera si SEO monitor, Star Storage, Cisco, Bittnet Systems, PayPro Global, Carnation Group, White Image, in calitate de sponsori ai proiectului. Partenerul creativ al evenimentului este Saatchi&Saatchi. Partenerii media sunt Radio Guerrilla, The Money Channel, Getica OOH, Wall-Street.ro, HotNews.ro, AdHugger, Agora, B2B Advertising, Business24.ro, Cariere, Computer world, Comunicatedepresa.ro, Connect, DoingBusiness.ro, Digital Trends, Forbes, Incont.ro, IT Channel, IT TRENDS, Magazinul Progresiv, Market Watch, PC World, Today Software Magazine, Ziare.com si Zona IT.
Foto:
IMWORLD.RO.