4 lucruri pe care trebuie sa le stii despre optimizarea SEO
seooptimizare seowebsite
Motoarele de cautare se afla in continua schimbare, realizandu-se constant modificari importante la nivelul algoritmilor lor. Unele dintre cele mai importante obiective pe care Google (cel mai mare motor de cautare) vrea sa le atinga sunt redate de imbunatatirea experientei pentru toti utilizatorii, furnizarea unui continut relevant, proaspat si de calitate superioara.
Pentru ca aceste obiective sa devina realitate, este necesara impunerea unei
optimizari SEO care sa ajute cat mai multe site-uri sa capete un nivel mai ridicat de vizibilitate. Singura conditie este sa se respecte cateva reguli de redactare a continutului si de gestionare a site-ului.
Eliminarea factorilor care incetinesc site-ul
Orice problema care incetineste site-ul poate sa afecteze sever performanta obtinuta, pentru ca utilizatorii isi doresc sa navigheze rapid si eficient. Nimeni nu mai are rabdare sa astepte un minut sau poate chiar doua sa se incarce o anumita pagina web, iar acest lucru poate sa reduca numarul vizitatorilor.
Link-uri catre alte site-uri cu un continut relevant
Crearea de link-uri catre site-uri cu un continut relevant este o parte fundamentala a unei strategii inteligente de optimizare SEO. De asemenea, se pot crea si link-uri catre alte articole care apartin aceluiasi site, pentru ca astfel cititorul este determinat sa petreaca mai mult timp pe pagina web respectiva.
Continutul trebuie sa fie prietenos cu cititorul
Prioritar pentru orice creator de continut este sa se adreseze mai intai cititorilor si abia apoi sa se respecte optimizarile SEO. Cititorul are nevoie sa simta ca in spatele cuvintelor poate gasi empatie si intelegere. Un text rece nu va reusi niciodata sa creeze o legatura indestructibila cu utilizatorul.
Scrierea unui continut unic
Pe langa tonul prietenos care poate oferi rezultatele dorite, mai este important si ca tot continutul redactat sa fie unic. Plagiatul se plateste scump in domeniul SEO, principalul dezavantaj fiind ca utilizatorii sau potentialii clienti isi pot pierde increderea in activitatea firmei sau companiei respective.
Cu alte cuvinte, optimizarea SEO este piatra de temelie pentru orice site din prezent. Astfel, cei care nu stapanesc prea bine aceasta arta pot apela oricand la ajutorul specialistilor cu experienta in domeniu.