Intra in afaceri - Magazin pentru animale, si pentru un profit rapid
afaceriprofitfinanciar
Suntem inca in recesiune, numarul populatiei cunoaste o tendinta statornica de scadere. Procurarea unui animal de companie presupune cheltuieli suplimentare cu intretinerea sa, reprezintand un “moft” de care te poti lipsi atunci cand bugetul ti se diminueaza.
Si totusi, a scazut numarul animalelor de companie in ultimii 2 ani? Nu am date, nu exista statistici in acest sens: ceea ce stiu insa cu siguranta (si probabil multi dintre dvs., cei care locuiti intr-un oras mare, ati observat) este ca, in Bucuresti – orasul in care locuiesc, in ultimul timp sunt din ce in ce mai multi oameni cu animale de companie, in principal caini de talie mica.
Care sunt regulie de care trebuie sa tineti cont pentru a avea succes intr-o astfel de afacere?
1) Magazinul pentru animale este o afacere pentru orasele mari. Intr-o localitate de dimensiuni mai mici sansele de reusita scad, datorita riscului mai ridicat de a nu avea clienti.
2) Oferta cat mai diversificata. Pentru a avea vanzare, faceti tot posibilul sa acoperiti intr-un mod cat mai cuprinzator cerintele detinatorilor de animale de companie (caini si pisici). Nu va limitati, asadar, la zgarzi si la mancare pentru caini si pisici: exista tot felul de jucarii pentru cainii de diferite talii, imbracaminte pentru animalute, aparate de tuns parul etc. Varietatea produselor este o conditie de baza pentru ca cei care au trecut pragul magazinului dvs. sa revina.
3) Analizati concurenta din zona dvs. si veniti cu preturi competitive. Este cea de-a doua conditie de baza pentru revenirea clientilor, pentru fidelizarea lor.
4) Semnalizati cat mai vizual magazinul. In plus, afacerea se preteaza destul de bine promovarii si pe internet.
5) Amplasati magazinul intr-un loc cu densitate ridicata a populatiei, tinand insa cont si de concurenta din jur.
Potential financiar. Profitul lunar depinde in mod radical de gradul de atractivitate a magazinului. Mancarea pentru animale este cea care aduce un venit minim relativ constant, castigurile aduse de restul produselor fluctuand destul de mult pe intervale scurte. Profitul lunar net va incepe de la 2.000 – 2.500 de euro, daca afacerea este corect gestionat.