Interviu STIHL: Evolutia brandului de la motoferastraie la propria linie de imbracaminte

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interviu STIHL: Evolutia brandului de la motoferastraie la propria linie de imbracaminte Interviu STIHL: Evolutia brandului de la motoferastraie la propria linie de imbracaminte
de Ana Tudor la 22 Nov. 2016
Urmareste-ne pe Google News
STIHL este cel mai mare producator de motoferastraie la nivel mondial, traditia brandului fiind recunoscuta de toti taietorii de lemne din lume. Acum, printr-o incercare indrazneata, STIHL lanseaza propria linie de imbracaminte, formata din tricouri, sepci, hanorace, jachete si accesorii, dar si din jachete, veste, sepci, caciuli, genti, rucsace, adresata tinerilor cu un spirit urban puternic.

Cum a pornit aceasta idee indrazneata si ce planuri de viitor are STIHL pentru clientii sai, ne-au povestit chiar reprezentantii STIHL Romania, intr-un interviu acordat in exclusivitate Manager.ro.

De la comercializarea de motoferastraie la lansarea unei colectii de imbracaminte. Aceasta pare cu adevarat o provocare indrazneata! Cum a pornit aceasta idee?

STIHL a avut dintotdeauna o aplecare pentru aceasta zona, brandul fiind foarte popular in lume. Astfel, compania a dezvoltat o linie de imbracaminte, accesorii si gadget-uri pentru fani. Apoi, odata cu dezvoltarea disciplinei STIHL Timbersports, au fost concepute colectii de imbracaminte innoite anual pentru fanii sportului. Avand la baza aceasta experienta, noua linie Urban Lumberjack se contureaza firesc in activitatea companiei, fiind  practic o modalitate autentica de exprimare a valorilor si principiilor STIHL. Din datele STIHL, in tara noastra sunt peste 500.000 de utilizatori de motounelte STIHL, deci exista o baza foarte consistenta de construire a unui public si pentru acest tip de produse.     


Care este legatura dintre produsele adresate taietorilor de lemne si utilizatorilor de motoutilaje si cele de imbracaminte, din noua colectie Urban Lumberjack?

Legatura se face prin prisma valorilor STIHL si a experientei taietorilor de lemne. Daca in cazul lumbersexualilor vorbim de o serie de principii vestimentare care vin din aceeasi zona, mai mult sau mai putin natural, in cazul Urban Lumberjack evolutia stilistica si functionala este una mult mai autentica, fiindca este generata tocmai de un producator de motoferastraie. Functionalitatea, inovatia, masculinitatea sunt principii pe care producatorul STIHL le are asumate direct din viata taietorilor de lemne, cum este firesc. Deci tinerii care vor sa fie cu adevarat originali si unici pot apela la o vestimentatie de tip Urban Lumberjack, mai ales aceasta se adreseaza, in premiera, si femeilor.

De ce colectie de imbracaminte si accesorii si nu alt tip de retail?

Cum am mai spus, aceasta colectie a fost generata firesc in activitatea companiei, pentru ca are legatura cu evolutia si produsele acesteia. Este mult mai normal asa, decat lansarea unei linii de food, spre exemplu. :)

Care este publicul tinta al colectiei Urban Lumberjack si de unde pot fi achizitonate produsele?

Tinerii nonconformisti, care vor altceva, care sunt in cautare de lucruri orginale si care vor sa se evidentieze printr-un stil pe care nu-l poti contura din imbracamintea pe care o gasesti foarte usor, in mall-ul cel mai apropiat. Hainele pot fi achizitionate din magazinele STIHL, din toata tara. Dar pentru asta, cei interesati trebuie sa caute intai aceste magazine si sa le gaseasca. Este un quest care cu siguranta le va oferi satisfactii celor care nu sunt interesati de curentele main stream, care vor sa iasa din tipare si au un stil de viata asemenea.

Ati luat in calcul si infiintarea unui magazin online, care sa simplifice achizitia produselor STIHL, atat din colectia de de motoferastraie, cat si din colectia de imbracaminte recent lansata?

In prezent toate produsele STIHL, deci inclusiv aceasta linie de imbracaminte, se comercializeaza strict offline, in reteaua de 300 de magazine, din toata tara. Este posibil ca unele dintre acestea sa nu aiba fizic unele produse, insa ele pot fi comandate in magazin. Aici pot fi localizati distribuitorii: http://www.stihl.ro/localizare-distribuitori.aspx . Experienta cu produsele STIHL trebuie sa fie una intermediata de factorul uman, canalele online nereusind pana in prezent sa suplineasca aceasta expertiza.
 
Care este strategia de promovare pentru produsele Urban Lumberjack? Preferati promovarea online sau offline?

Promovarea se va face pe canalele retelei de dealeri STIHL. Este inca prematur sa vorbim despre o strategie de promovare, in adevaratul sens al cuvantului, fie ca vorbim despre online sau offline.
 
Cum se diferentiaza STIHL de competitorii din zona de fashion, in urma lansarii colectiei de imbracaminte, tinand cont ca totusi compania se adreseaza unui segment mai restrans de public?


Asa cum am mai afirmat, aceasta linie nu va fi un driver de business pentru noi, ci mai degraba un vector de comunicare a unor principii si valori, care coincid cu cele ale STIHL. Din acest motiv, nu credem ca ne aflam intr-o competitie cu producatorii si retailerii consacrati de fashion. Este o nisa si o abordare care ne apartine, care nu se concureaza practic cu nimeni in acest moment.

Ce noutati pregateste STIHL in viitorul apropiat pentru clientii sai?

Cele mai multe noutati sunt in zona produselor care au consacrat STIHL, iar pentru anul viitor pregatim atat  produse si game noi din zona motounelte. Mai mult, pentru clienti suntem in plin proces de reconfigurare a magazinelor din retea, prin setarea unui standard unic pe piata in ceea ce priveste expunerea produselor, dar si ordonarea activitatii in magazine si service-uri. Anul acesta am reusit sa reconfiguram 50 de magazine si am lansat oferte pentru inca 60. Iar in ceea ce priveste atelierele de service, anul acesta am refacut 21 dintre ele.

Ce inseamna STIHL in cifre, volum de munca, numar de angajati?

STIHL este o afacere de familie originara din Germania, fondata in 1926 de catre Andreas STIHL. Veniturile grupului  in 2011 au fost de 2,6 miliarde de euro, in crestere cu 10,8% fata de 2010. STIHL numara peste 12.000 angajati, detine 6 fabrici, 34 de centre nationale de vanzare, fiind in contact cu  120 de importatori si avand o prezenta in 160 de tari. STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL si VIKING.

Un sfat pentru un antreprenor la inceput de drum pentru a avea succes?

Cel mai important este sa fie “obsedat” de visul sau. Deci sa creada in acest vis si in sine, pentru ca nimeni altcineva nu o va face in locul sau. Si apoi, daca are incredere in ceea ce face, sa nu abandoneze niciodata.

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x