5 motive ca sa scrieti cel putin o carte despre un subiect din domeniul dvs. de activitate
afaceribanicreativitate
Sunteti expert in marketingul pe internet, afaceri, medicina veterinara, tamplarie din profile de PVC, psihologie etc. si vreti sa va promovati excelent in afaceri din aceste domenii?
Scrieti atunci o carte despre ceea ce stiti dvs. cel mai bine sa faceti. Cartile sunt un mijloc excelent pentru a va promova serviciile sau produsele dvs. Dar nu va ganditi sa castigati neaparat bani vanzand aceasta carte. Oferiti-o gratuit in format electronic pe site-ul dvs. tuturor clientilor si potentialilor clienti chiar. Iar daca o editura se va arata interesata sa va publice, atunci oferiti pe internet gratuit doar un rezumat al operei dvs.
Oricum, cel mai important este sa scrieti aceasta carte. In cazul in care cititorii vor aprecia utilitatea informatiilor publicate aici, veti dobandi rapid statutul de expert in domeniul dvs. de activitate (fie in afaceri ori alt domeniu).
Consecinta? Vor avea o mai mare incredere in sfatul dvs. si vor cumpara mult mai usor serviciile si produsele pe care le comercializati.
Pe langa aceasta, va bucurati de o serie intreaga de alte avantaje:
1. Ca sa scrii o carte despre un anumit subiect trebuie sa te documentezi serios. Astfel, nivelul cunostintelor dvs. va creste simtitor. Si exista mari sanse ca toate aceste cunostinte suplimentare sa nu le fi aflat poate niciodata daca nu v-ati fi apucat sa scrieti o carte.
2. Redactarea unei carti va obliga sa organizati intr-o ordine logica tot ceea ce stiti. Acest lucru va va ajuta ulterior enorm ori de cate ori veti face prezentari clientilor dvs.
3. Pe baza cartii dvs. puteti sustine seminarii.
Capitolele cartii reprezinta modulele seminarului. Si nu va temeti ca oamenii nu vor veni la seminar pentru ca pot cumpara din librarii sau lua gratis de pe internet cartea sau - de ce nu? - cartile dvs.
Oamenii vin la seminarii nu pentru a asculta un discurs al unui lector, ci pentru a-i adresa acestuia intrebari. In plus, este mult mai usor sa participi la un seminar ca sa inveti ceva decit sa stai singur si sa studiezi o carte.
4. Noii clienti sunt mai usor de castigat daca ii lasati mai intai sa va citeasca. Nimanui nu-i plac prezentarile agresive. O carte insa reprezinta o carte de vizita demna de luat in considerare.
Imaginati-va urmatorul scenariu: va straduiti din rasputeri sa ajungeti sa discutati cu un personaj foarte important. Degeaba. Asa ca incercati altfel: ii adresati o scrisoare prin care ii solicitati o intrevedere (bineinteles, pentru a va vinde serviciile) si, in acelasi plic, puneti si cartea dvs.
Ce impresie credeti ca veti face? Sunt convins ca una excelenta. Dar asta numai daca si cartea dvs. este excelenta.
5. Datorita cartii dvs. exista sanse foarte mari sa fiti solicitat de mass-media.
Articolele dvs. vor fi publicate in ziare si reviste. Veti fi invitat sa participati la emisiuni de radio si televiziune. Iar clientii dvs. vor vedea toate acestea.
In concluzie, o carte va ajuta enorm sa va diferentiati de concurenta, sa va faceti cunoscute serviciile si produsele, sa va impuneti pe piata ca fiind un expert in domeniul dvs. de activitate.
Ce inseamna toate acestea? Prestigiu si
bani mai multi in buzunar.
Incercati sa scrieti o carte si apoi distribuiti-o gratuit integral sau macar in parte tuturor clientilor si potentialilor clienti. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Creativitate in afaceri