Duraziv, lider in termoizolarea blocurilor din Bucuresti in 2012
durazivblocurireabilitarevanzarivopselecifra de afaceri
Tencuielile decorative structurate Duraziv cu Kauciuc au fost produsele cele mai utilizate la termoreabilitarea cladirilor din Bucuresti.
Producatorul de materiale de constructii Duraziv detinut de antreprenorul local Daniel Guzu anunta ca a fost cel mai mare furnizor de tencuieli decorative la nivelul Bucurestiului in 2012. Aceste produse au fost aplicate la peste 450 de blocuri din Capitala.
Tencuielile decorative Duraziv cu Kauciuc® au fost produsele care au inregistrat cea mai mare crestere in vanzarile companiei pe parcursul anului 2012. Aceste produse sunt dezvoltate in cadrul diviziei de vopsele care a inregistrat un avans al veniturilor de 45% anul trecut, ajungand la un nivel de peste trei milioane de euro.
450 de blocuri reabilitate cu ajutorul produselor Duraziv
“Tencuiala decorativa structurata cu Kauciuc® de la Duraziv a fost aplicata pe o suprafata totala de peste 1.000.000 de metri patrati pe parcursul anului 2012”, declara Gabriel Constantin, manager B2B in cadrul Duraziv. “In medie pe un bloc se aplica in jur de 2.200 de metri patrati de tencuiala decorativa. Asta inseamna ca pe aproximativ 450 de blocuri din Capitala a fost aplicat produsul dezvoltat de Duraziv. Am avut asadar, la nivel de Bucuresti, o cota de aproximativ 50%, fiind lideri detasati pe aceasta gama de produse”, adauga Gabriel Constantin.
Anul 2012 ar fi trebuit sa fie anul marilor proiecte de reabilitare. Foarte multe dintre proiectele de acest tip au ramas insa doar pe hartie, finalizarea acestora fiind blocata din diverse motive.
Potrivit datelor MDRT, in perioada 2009-2011 la nivel national au fost reabilitate circa 1.662 de blocuri. Statul a alocat 200 mil. euro in acest sens. Anul trecut ritmul lucrarilor de acest tip a crescut simtitor, doar in Bucuresti reabilitandu-se in jur de o mie de blocuri. Capitala a fost de altfel orasul in care s-au concetrat cele mai multe lucrari de reabilitare in 2012.
Adezivii si vopselele sunt produsele care au inregistrat cele mai importante cresteri in vanzari din cele aflate in portofoliul Duraziv. Adezivii au inregistrat un avans de 11%, iar vopselele au crescut ca vanzari cu 45%.
Afacerile companiei Duraziv au ajuns intr-un punct in care aportul fiecarei divizii in formarea cifrei de afaceri s-a echilibrat. Vopselele contribuie acum cu peste 20% la formarea cifrei de afaceri totale. Duraziv a fost in 2012 singurul producator de vopsele din Romania care a investit in productie, lansand o noua unitate de productie pentru care s-au alocat fonduri totale de circa un milion de euro. Investitiile totale in productia de vopsele au ajuns la un nivel de 2 milioane de euro.