Cum sa iti aranjezi birourile cat mai eficient
birouriesopeficienta. space-planing
Mutarea intr-un sediu nou poate reprezenta o mare problema mai ales daca nu stii despre ce suprafata ai nevoie sau cum sa aranjezi birourile.
ESOP Consulting pune la dispozitie clientilor, gratuit servicii de planning al spatiului de birouri, prin intermediul cabinetului de arhitectura CUB Arhitecture.
CUB Arhitecture realizeaza pentru clientii ESOP proiecte de „space-planning”, pentru amenajarea birourilor, de la aranjarea posturilor de lucru, asigurand accesul usor la documente si echipamente, pana la dispunerea mobilierului, toate tinand cont de de orientarea surselor de lumina naturala si ventilatie.
„Am demarat realizarea de space-planning-uri pentru a furniza partenerilor ESOP posibilitatea de a lua cele mai bune decizii, de a evalua corect avantajele si dezavantajele fiecarui spatiu de birouri. Dorim ca partenerii nostri sa ia decizii informate si sa realizeze relocari eficiente pe termen lung”, declara Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting l CORFAC International.
De ce trebuie tinut cont atunci cand se face space –planning
1. Numarul total de persoane pentru care doriti sa faceti space-planning-ul (este bine sa luati in calcul de la inceput o perpectiva pe termen mediu a numarului de angajati, de pana la 3 ani).
2. Departamentele din cadrul firmei, precizand:
- numarul de persoane din fiecare department,
- cum doriti sa fie structurate departamentele (in cate birouri, daca exista manageri de department cu birouri individuale)
- dependentele intre departamente, daca exista (de genul departamentul marketing sa fie langa vanzari sau tradingul sa nu fie aproape de departamentul …x….)
3. Informatii despre zonele de uz comun si cele auxiliare, de genul meeting room-uri, bucatarie, sala de relaxare, daca este nevoie de o sala de server sau de o zona de arhivare/depozitare
„Incercam sa intelegem nevoile fiecarei companii si sa gasim solutii constructive pentru a fructifica avantajele fiecarui spatiu. Este important insa ca managerul companiei sa stie de la inceput toate avantajele si limitarile unui spatiu, pentru alegerea solutiei optime in strategia pentru dezvoltare in timp”, declara Gabriel Raicu, Managing Architect in cadrul CUB Architecture.