Lasand la o parte stadioanele propriu zise pe care se vor juca si pe care se vor antrena echipele care vor juca la Bucuresti, Romania mai avea sa aiba grija de anumite aspecte: o linie de metrou si o cale ferata care sa lege centrul orasului cu aeroportul, o autostrada care sa lege capitala Romaniei de Ungaria si alte detalii de ordin organizatoric.
Acum, cand mai sunt mai putin de doi ani pana la primul fluier de start de la Euro 2020, o delegatie UEFA a venit la Bucuresti pentru a inspecta stadiul pregatirilor. Surpriza lor cea mai mare a fost ca nu au avut ce sa vada … stadioanele dedicate sesiunilor de antrenament nu exista, gazonul de pe Arena Nationala este intr-o stare deplorabila, metroul nu exista, calea ferata la fel, iar despre autostrada nici vorba. In aceste conditii, cei de la UEFA au inspectat aeroporturile, hotelurile si mai multe baze de antrenament. Insa, acestea reprezinta cea mai mica grija a noastra cu privire la organizarea acestor patru meciuri.
In urma cu patru ani, Romania si-a luat angajamentul de a construi trei stadioane noi pana in anul 2020. Desi au trecut mai bine de patru ani de atunci, am putea spune ca lucrarile nici macar nu au inceput. Deocamdata, Stadionul Ghencea a fost demolat, insa nu se stie exact cum vor continua lucrarile. La Stadionul Arcul de Triumf lucrurile stau si mai rau, singurele lucrari facute pana acum fiind demontarea unor scaune de la tribuna. Despre Stadionul Dinamo din Stefan cel Mare nici nu mai avem ce sa spunem, partea de documentatie nefiind inca pusa la punct nici pana in ziua de astazi.
Stadionul National Arena, cel pe care se vor juca si cele patru meciuri de la Euro 2020, arata cat de cat bine, insa are nevoie de o serie intreaga de imbunatatiri. Printre acestea se numara si gazonul, ultimul derby dintre Dinamo si FCSB jucandu-se mai mult pe nisip decat pe iarba.
Avand in vedere importanta unui asemenea turneu final, Romania asteapta un numar considerabil de turisti straini care vor veni sa isi sustina nationala. Drept pentru care, cei de la UEFA au impus asigurarea transportului subteran intre Aeroportul Henri Coanda si centrul orasului. Ca varianta secundara ar fi fost o linie ferata care sa lege cele doua puncte. Asa cum stim cu totii, lucrarile nici macar nu au inceput pana la ora actuala. Si, cel mai probabil, nici nu vor incepe prea curand.
Spre deosebire de celelalte orase europene care vor organiza meciuri in cadrul Euro 2020, Romania sta extrem de prost la capitolul infrastructura rutiera. UEFA a solicitat asigurarea unei legaturi intre Bucuresti si tarile vecine prin autostrazi sau drumuri europene. Conform FRF, autoritatile statului au garantat ca Autostrada A3 va fi finalizata pana in anul 2020, insa sansele de reusita sunt destul de mici.
Ultimele NOUTATI
Dieta minimalista: cum sa mananci sanatos cu buget redus
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Partenerii nostri
Norme SSM pentru vizitatorii unei companii - ce demersuri vor face angajatorii?
Deducerea personala in 2025 - nivelul acesteia creste ca urmare a majorarii salariului minim
Suspendarea activitatii unei firme: Aspecte cheie de retinut
Tezaur 2025: Prima editie a programului debuteaza pe 13 ianuarie cu dobanzi de pana la 7,8% pe an
Este legal sa-ti fie fotografiat buletinul de catre politistii locali? Iata ce spune legea!
Acte necesare schimbare buletin
Sfaturi de baza pentru persoanele care vor sa deschida o afacere
Te-ar putea interesa si