WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucreaza cu Banca Transilvania
whatsapp banking btwhatsapp bankingbanking distantatelebanking
Antreprenorii care lucreaza cu Banca Transilvania pot afla informatii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe langa Facebook Messenger sau Skype.
Informatii precum IBAN, soldul contului, cecuri si bilete la ordin pot fi aflate instantaneu, 24 de ore, sapte zile pe saptamana prin telefon.
Ca si alte proiecte anuntate de banca in martie si aprilie 2020, lansarea a fost prioritizata de BT pentru a ajuta clientii sa faca #bankingdeacasa, de aceasta data, prin una dintre cele mai familiare aplicatii de pe telefon, WhatsApp.
Prin chatbot, banca si clientii se intalnesc online, acolo unde acestia sunt deja, iar, printre mesaje catre prieteni sau familie, ii pot scrie si lui Raul.
Raul este primul chatbot pentru antreprenori din Romania, lansat in 2018. Acum el a devenit inclusiv primul chatbot care comunica prin WhatsApp informatii financiare, iar, pentru dezvoltarea lui, Banca Transilvania a colaborat cu Vonage si cu Druid.
Vonage este lider global pe piata solutiilor de business in cloud, specializat pe solutii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video si voce, iar Druid este o companie romaneasca specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali, cu care BT colaboreaza deja si pentru alte proiecte digitale.
Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesara salvarea in agenda a numarului de telefon 0757.080.006.
De la chatbotul Raul, antreprenorii pot afla soldul contului curent si a cardului in lei si valuta; IBAN-ul contui curent si a contului de card lei si valuta; soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit; obligatiile de plata la cardurile de credit, respectiv la credite;
despre cecurile si bilete la ordin de plata; popriri pe cont; despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiuni;
cursul valuta.
Securizarea informatiilor este facuta de WhatsApp, prin criptare integrala.
Pana acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de raspunsuri, in special prin Facebook. Ei au fost cel mai interesanti de informatii despre soldul conturilor si cu privire la obligatiile de plata pentru carduri.
Banca Transilvania are cinci chatboti, dintre care trei sunt asistenti online pentru clienti: Raul, Livia - pentru clientii persoane fizice - si
Ino - care ajuta cu informatii despre amanarea ratelor.