Valoarea de brand a Bancii Transilvania a urcat 100 de pozitii in clasamentul Brand Finance Banking 500

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Valoarea de brand a Bancii Transilvania a urcat 100 de pozitii in clasamentul Brand Finance Banking 500
Valoarea de brand a Bancii Transilvania a urcat 100 de pozitii in clasamentul Brand Finance Banking 500
de Vlad Strunescu la 04 Feb. 2020
Urmareste-ne pe Google News
valoare brand btvaloare banca transilvaniaclasament global financecele mai valoroase banci

Banca Transilvania a avansat 100 de pozitii in clasamentul Brand Finance Banking 500, ajungand pe locul 339. In comparatie cu anul trecut, Banca Transilvania se claseaza in top 10 global, ca ritm de crestere a valorii si fortei brandului.

Cu un plus de 53% valoare de brand, pana la 370 milioane de dolari, Banca Transilvania a intrat, pentru prima data, in teritoriul triplu-A, cu indicele de forta a brandului (AAA-).

Citeste si: Imprumutul Ministerului Finantelor a crescut rezervele valutare la BNR la 35,505 miliarde de euro
 
In fiecare an, compania de consultanta si evaluare de brand Brand Finance evalueaza peste 5.000 dintre cele mai valoroase branduri globale. Cele mai valoroase 500 branduri bancare sunt incluse in raportul anual Brand Finance Banking 500, publicat de revista The Banker.
 
Valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obtine un proprietar prin licentierea brandului pe piata libera. Brand Strength Index masoara eficacitatea performantei unui brand in raport cu competitia.
 
Brand Finance determina, de asemenea, forta relativa a brandurilor, analizand investitia de marketing, brand equity (reputatia acumulata cu clienti, consumatori, angajati si alti stakeholderi), respectiv impactul acestora in performanta de piata. Alaturi de rezultatele financiare, forta brandului este un factor determinant al valorii brandului.
 
Top 10 este dominat, si in acest an, de bancile din China si SUA, fiecare tara fiind reprezentata de cinci banci, iar Europa are patru reprezentanti in top 20. 
 
Cel mai valoros brand bancar american ramane Wells Fargo, pe locul 5 global, cu 40,9 miliarde de dolari), iar JPMorgan intra in top 10, dupa o crestere de 15%.
 
Brand Finance este cea mai mare firma globala independenta de evaluare si strategie de brand, cu prezenta pe toate continentele.

Metodologia Brand Finance de elaborare a clasamentelor este certificata de Marketing Accountability Standards Board (MASB), prin protocolul Marketing Metric Audit Protocol (MMAP), care vizeaza validarea relatiei dintre indicatorii de marketing si performanta financiara.
 
Brandul Banca Transilvania a intrat in acest clasament in 2018. In 2019, fata de anul precedent, BT a urcat aproape 50 de pozitii in top si a avut atunci o crestere de 39% a valorii de brand, pana la 242 milioane de dolari.
 
Povestea brandului Banca Transilvania a inceput in februarie 1994, in Cluj-Napoca, la initiativa unui grup de oameni de afaceri. Astazi este cea mai mare banca din Europa de Sud-Est si cel mai mare sustinator al economiei romanesti. 

Citeste si: BCR lanseaza un nou serviciu de plati, cu zero comisioane
 
Banca Transilvania inseamna acum peste 3 milioane de clienti, 8.000 de persoane in echipa, trei linii de business, prezenta in 180 de localitati din trei tari.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Giftidea: Raspunsul tau la intrebarea „Ce oferim de sarbatori?”
Life Style

Giftidea: Raspunsul tau la intrebarea „Ce oferim de sarbatori?”

today15 Apr. 2025
Mediul privat arata cartonasul rosu! Increderea managerilor in economia romaneasca s-a prabusit
Companii

Mediul privat arata cartonasul rosu! Increderea managerilor in economia romaneasca s-a prabusit

today15 Apr. 2025
Educatia financiara in familie: cum poti transforma o discutie banala in lectie de viata
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Educatia financiara in familie: cum poti transforma o discutie banala in lectie de viata

today15 Apr. 2025
Cum arata angajatul ideal in viziunea patronului roman
Companii

Cum arata angajatul ideal in viziunea patronului roman

today15 Apr. 2025
Bani online pentru pensionari: Cum poti castiga extra, pe langa pensie, din fata unui telefon mobil
Ultima ora

Bani online pentru pensionari: Cum poti castiga extra, pe langa pensie, din fata unui telefon mobil

today15 Apr. 2025
3 semne ale unui sef toxic de care trebuie sa fugi
Companii

3 semne ale unui sef toxic de care trebuie sa fugi

today15 Apr. 2025
Arhivarea digitala a documentelor: pasi pentru eficienta si siguranta
Business

Arhivarea digitala a documentelor: pasi pentru eficienta si siguranta

today14 Apr. 2025
Pantofii eleganti: piesele esentiale in garderoba oricarui barbat
Life Style

Pantofii eleganti: piesele esentiale in garderoba oricarui barbat

today14 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x