Timp de asteptare la call center prezentat live pe siteul BT

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Timp de asteptare la call center prezentat live pe siteul BT
Timp de asteptare la call center prezentat live pe siteul BT
de Vlad Strunescu la 05 Mai. 2020
Urmareste-ne pe Google News
call center btamanare ratefacilitati plata ratecredite btsprijin rate

Persoanele care vor sa ia legatura telefonic cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla, in prealabil, de pe siteul bancii, pe pagina BT Help, in timp real, timpul mediu de asteptare.

Echipa din call center este prima in relatia cu clientii, inclusiv pentru a aplica pentru amanarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social si economic.

Citeste si: Banca Mondiala a acordat sprijin de peste 1,4 miliarde de dolari tarilor din Europa si Asia Centrala
 
Banca Transilvania a anuntat, in martie, ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, astfel incat clientii pot afla, la zi, numarul de solicitari, de solutionari, si numarul de raspunsuri pozitive si negative. 
 
Dintre cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv.
 
Aceasta perioada inseamna pentru call center, in medie, 20.000 de apeluri telefonice pe zi, de doua ori mai multe decat de obicei. Pana recent, media a fost de trei ori mai mare.
 
Potrivit bancii, perioada de asteptare pentru a intra telefonic in legatura cu unul dintre consultantii din call center a crescut de aproximativ trei ori. 
 
Convorbirile cu clientii dureaza mai mult deoarece clientii au nevoie de mai multe detalii si suport, dar echipa este prezenta  24 de ore, sapte zile din sapte.
 
Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clientii BT cand iau legatura cu echipa call center. Aceasta ofera asistenta si prin email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).

Citeste si: Activarea incasarii pensiei pe card se poate face fara deplasare la sediile BCR
 
Altenativele pentru informare de la distanta sunt: siteul bancii; Intreb BT, platforma cu intrebari si raspunsuri despre produse si servicii BT; pagina BT Help, unde sunt prezentate toate solutiile de self-banking: chatboti, aplicatii, bancomate  multifunctionale.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ghidul angajatorului. Avansul din salariu nu este reglementat nicaieri in lege
Companii

Ghidul angajatorului. Avansul din salariu nu este reglementat nicaieri in lege

today27 Ian. 2025
Sfaturi pentru cresterea eficientei: este important sa te odihnesti suficient
Life Style

Sfaturi pentru cresterea eficientei: este important sa te odihnesti suficient

today27 Ian. 2025
Cand liniile de credit devin un pas spre investitii majore: studiu comparativ intre doua modele de crestere
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cand liniile de credit devin un pas spre investitii majore: studiu comparativ intre doua modele de crestere

today27 Ian. 2025
Ghidul angajatorului. Aplicarea de sanctiuni disciplinare este un drept al dvs., nu o obligatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Aplicarea de sanctiuni disciplinare este un drept al dvs., nu o obligatie!

today27 Ian. 2025
Strategii financiare inteligente pentru a face fata inflatiei in 2025
Financiar-Bancar

Strategii financiare inteligente pentru a face fata inflatiei in 2025

today27 Ian. 2025
5 motive pentru care un credit bancar poate fi cea mai proasta decizie in 2025
Financiar-Bancar

5 motive pentru care un credit bancar poate fi cea mai proasta decizie in 2025

today27 Ian. 2025
Salariul mediu net in 2025: Ce prognozeaza fostul ministru de Finante pentru romani?
Economie

Salariul mediu net in 2025: Ce prognozeaza fostul ministru de Finante pentru romani?

today24 Ian. 2025
Explozie de angajari LA STAT: peste 1,3 milioane de posturi ocupate
Economie

Explozie de angajari LA STAT: peste 1,3 milioane de posturi ocupate

today24 Ian. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cand liniile de credit devin un pas spre investitii majore: studiu comparativ intre doua modele de crestere
Banii tai - sectiune de educatie...

Cand liniile de credit devin un pas spre investitii majore: studiu comparativ intre doua modele de crestere

today27 Ian. 2025
Ghidul angajatorului. Aplicarea de sanctiuni disciplinare este un drept al dvs., nu o obligatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Aplicarea de sanctiuni disciplinare este un drept al dvs., nu o obligatie!

today27 Ian. 2025
Strategii financiare inteligente pentru a face fata inflatiei in 2025
Financiar-Bancar

Strategii financiare inteligente pentru a face fata inflatiei in 2025

today27 Ian. 2025
5 motive pentru care un credit bancar poate fi cea mai proasta decizie in 2025
Financiar-Bancar

5 motive pentru care un credit bancar poate fi cea mai proasta decizie in 2025

today27 Ian. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x