Timp de asteptare la call center prezentat live pe siteul BT
call center btamanare ratefacilitati plata ratecredite btsprijin rate
Persoanele care vor sa ia legatura telefonic cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla, in prealabil, de pe siteul bancii, pe pagina BT Help, in timp real, timpul mediu de asteptare.
Echipa din call center este prima in relatia cu clientii, inclusiv pentru a aplica pentru amanarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social si economic.
Banca Transilvania a anuntat, in martie, ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, astfel incat clientii pot afla, la zi, numarul de solicitari, de solutionari, si numarul de raspunsuri pozitive si negative.
Dintre cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv.
Aceasta perioada inseamna pentru call center, in medie, 20.000 de apeluri telefonice pe zi, de doua ori mai multe decat de obicei. Pana recent, media a fost de trei ori mai mare.
Potrivit bancii, perioada de asteptare pentru a intra telefonic in legatura cu unul dintre consultantii din call center a crescut de aproximativ trei ori.
Convorbirile cu clientii dureaza mai mult deoarece clientii au nevoie de mai multe detalii si suport, dar echipa este prezenta 24 de ore, sapte zile din sapte.
Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clientii BT cand iau legatura cu echipa call center. Aceasta ofera asistenta si prin email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).
Altenativele pentru informare de la distanta sunt: siteul bancii; Intreb BT, platforma cu intrebari si raspunsuri despre produse si servicii BT; pagina
BT Help, unde sunt prezentate toate solutiile de self-banking: chatboti, aplicatii, bancomate multifunctionale.