Sucursalele Bancii Transilvania fac pauza pentru dezinfectare in intervalul 13.00 - 13.30
dezinfectare bancipauza dezinfectare btcriza coronavirus bancimasuri siguranta banci
Banca Transilvania ia o masura suplimentara de siguranta, pe langa masurile de siguranta anuntate in martie pentru clienti si angajatii din sucursale si agentii. Astfel, incepand cu data de 21 aprilie, de luni pana vineri, intre orele 13.00 - 13.30, banca instituie o pauza pentru dezinfectare.
Banca le reaminteste clientilor masurile de siguranta, in caz ca se deplaseaza la unul dintre sediile sale.
Inainte de a intra, clientii sunt rugati sa astepte in afara sucursalei/agentiei, pana iese unul dintre clienti si, ulterior, sa foloseasca dezinfectantul pentru maini de la intrarea in sediu.
Dupa ce au intrat, clientii sunt rugati sa pastreze distanta de 1,5 metri fata de alti clienti si de angajatii bancii.
In prezent, aproximativ 25% din headoffice si 35% din retea lucreaza de acasa, iar echipa de Customer Care BT este pe pozitii 24/7.
Peste 400 de sedii BT sunt deschise, iar programul este de la 9.00 la 16.00, iar in Italia (Roma), de la 8.00 la 13.15, in fiecare marti si joi.
"Viata in banci, de la sfarsitul lui februarie, este foarte diferita de primele doua luni ale anului si foarte intensa. Provocarile noastre sunt mai degraba in zona de securizare fizica pentru ca nu ne-am oprit activitatea si avem cateva mii de oameni care lucreaza in unitatile din tara, in fata clientilor.
O parte dintre clienti sunt conationalii nostri care s-au intors in ultimele saptamani in tara si care vin sa faca anumite operatiuni urgente.
O anumita presiune a fost resimtita de colegii nostri din front office mai ales la inceputul lunii martie, pana cand am reusit sa venim peste tot cu masurile de securizare fizica: dezinfectanti, manusi, masti, panouri de protectie, masuri de siguranta standard pe care clientii trebuie sa le respecte.
Am ramas cu unitatile deschise avand in vedere asteptarile clientilor nostri si ale autoritatilor. Inchiderea si asteptarea trecerii amenintarii nu este o optiune pentru noi.
Peste 3.100 dintre colegi, mai ales mamici, sunt acasa pentru ca au copii cu varste de pana in 12 ani. O parte sunt in autoizolare, inclusiv pentru ca au in casa persoane care lucreaza in linia intai. Securizarea fizica si emotionala a fost prioritatea noastra.
Primele masuri au fost sa ii securizam fizic pe colegii nostri, asa incat au fost anulate orice fel de deplasari interne sau externe, cursuri la sala, tot ce a insemnat sedinte mari, chiar de la sfarsitul lui februarie, inainte sa apara primele cazuri in tara.
Un alt pas a fost sa impartim echipele in doua sau trei si sa ii distribuim in mai multe sedii, in asa fel incat, daca o echipa trebuie sa stea in izolare, sa avem cu cine continua activitatea.
O parte dintre colegi, care faceau o activitate care, pe moment, a incetat, se ocupa de altele, cum ar fi relatia cu clientii prin call center, unde volumul a crescut foarte mult, fiind unul dintre canalele prin care clientii pot solicita amanarea ratelor”, a declarat Nevenca Doca, director executiv Senior Resurse Umane Banca Transilvania, in cadrul unui webinar