Schimbari majore la aceasta banca din Romania. Toti clientii sunt vizati, in special companiile
banca transilvaniadigitalizareplatforma bt
Banca Transilvania, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bancara din tara noastra, anunta schimbari importante, despre care trebuie sa afle toti clientii. Datorita noii solutii, companiile vor putea dezvolta intr-un ritm accelerat interfete digitale scalabile, folosind componente de inteligenta artificiala si design comportamenta. De asemenea, marile firme sa creeze interactiuni intuitive pentru angajati, clienti, sau colaboratori, intr-o maniera accesibila tuturor, fara sa mai apeleze la training.
BT lanseaza o noua platforma digitala, menita sa faciliteze accesul clientilor la serviciile bancare.
Pentru noua solutie, BT a colaborat cu doua companii, Qualitance si IBM, dar si cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI, creata initial de catre Qualitance.
"Noua platforma inseamna adoptarea celor mai noi tehnologii IT care ne ajuta la reducerea complexitatii operationale, cu efecte pozitive atat pentru clienti, cat si pentru angajati. Pe langa pasul facut de BT pentru continuarea evolutiei tehnologice, dezvoltarea platformei a fost o experienta de invatare pentru noi – ca banca si echipa”, declara Leontin Toderici, Director General Adjunct Operatiuni, Banca Transilvania.
Noua platforma digitala este bazata pe inteligenta artificiala, pentru automatizarea interactiunii digitale cu clientii si angajatii bancii.
"Suntem incantati ca avem oportunitatea de a oferi cea mai avansata platforma de dezvoltare de experiente digitale din sectorul financiar in cadrul BT, alaturi de care am descoperit aceeasi viziune despre viitorul serviciilor financiare. In egala masura, suntem onorati ca parteneriatul de peste 10 ani pe care il avem cu IBM se extinde intr-unul dintre cele mai ambitioase proiecte ale noastre de pana acum”, declara Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE si CEO FlowX.AI.
"Suntem mandri sa ne aflam in aceasta calatorie de transformare digitala impreuna cu Banca Transilvania. Abilitatile IBM GBS, impreuna cu o ampla expertiza tehnica oferita de profesionistii IBM din Romania, vor permite in continuare Bancii Transilvania sa inoveze si sa raspunda nevoilor clientilor, asigurand, in acelasi timp, respectarea cerintelor esentiale de infrastructura si a reglementarilor specifice industriei financiare. Vom lucra sa dezvoltam acest parteneriat de succes cu Banca Transilvania, oferind solutii inovatoare si valoare adaugata”, sustine Hary Olaru, Senior Partner - Client Service Leader CICs EMEA, Global Business Services.
Citeste si: Premiera pe piata de leasing din Romania. Persoanele juridice pot obtine semnatura electronica calificata
Foto: freepik