Romanii continua sa aiba planuri: peste 16.000 de clienti au aplicat online pentru credite BT in decurs de zece zile
credite btcampanie credite btcredite onlinecarduri cumparaturicredite imobiliare
In timpul campaniei de reduceri si promotii din banking, peste 16.000 de clienti au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, in decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-si cumpara locuinta.
Campania a fost derulata in perioada 2 - 12 iunie 2020, campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly. Banca Transilvania a derulat singura campanie de reduceri si promotii din banking de la inceputul pandemiei.
"Am venit cu reduceri si beneficii la cele mai cautate produse si servicii BT si, chiar si in aceasta perioada, creditele au avut cautarea cea mai mare.
Solicitarile pentru imprumuturile pentru locuinte arata ca oamenii au in continuare planuri, vise pe care, desi uneori sunt nevoiti sa le amane putin, isi doresc sa le duca la bun sfarsit.
Este rolul nostru, fiind cea mai mare banca de retail, sa dam tonul in piata in noul context. Ne bucuram sa vedem ca romanii au in continuare planuri, iar noi le putem sustine", a declarat Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Cele mai dorite produse au fost creditul de nevoi personale Practic BT; pachetul cardul de cumparaturi STAR Forte si creditul Practic BT; creditul imobiliar/ipotecar in lei pentru achizitie sau refinantare a unui imprumut de la alta banca; cardul de cumparaturi STAR Forte si descoperitul de cont curent (overdraft).
Campaniile de shopping bancar online au fost lansate in Romania de Banca Transilvania si inseamna discounturi si beneficii la produse si servicii pentru actualii si viitorii clienti ai bancii.