Raiffeisen Bank si-a lansat noile aplicatii de mobile si internet banking
aplicatii raiffeisenmobile bankingonline banking
Raiffeisen Bank a lansat, astazi, noile aplicatii pentru mobile si internet banking. Noul Smart Mobile, aplicatia de mobile banking, si noul Raiffeisen Online, aplicatia de internet banking, au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, un flux de plati simplificat, un control mai bun al cardurilor si logare 100% online datorita Raiffeisen Smart Token.
Noile aplicatii inseamna, pentru Raiffeisen, inca un pas decisiv spre servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure si usor de folosit. Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot si ZERO Simplu.
Citeste si:
Experti: Masurile antifrauda si evaziune fiscala afecteaza mai mult companiile cinstite
De asemenea, toate platile si incasarile in lei au zero comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul Romaniei.
"Cu un urias efort de echipa, intr-un proces care a implicat toate departamentele bancii in diferite etape ale dezvoltarii, lansam noile aplicatii de mobile si internet banking.
Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care il construim, in asa fel incat experienta clientilor la interactiunea cu banca sa fie una placuta si simpla”, a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank.
Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore si Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:
- logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
- verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
- blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
- pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
- cautarea rapida a unei plati anterioare;
- efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia "repay";
- afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).
Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor in deplina siguranta, indiferent de valoare.
Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor).
Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. Banca a investit in noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila pe care sa poata dezvolta solutii de banking pentru viitor.
Banca are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.