In aceasta toamna, bancile din Romania s-au angajat intr-o competitie acerba pentru atragerea unui numar mai mare de clienti noi, lansand astfel o serie de oferte tentante. De la bonusuri atractive pentru achizitiile de la parteneri si reduceri de dobanda si pana la costuri zero pe viata pentru anumite pachete, institutiile bancare isi extind arsenalul de beneficii pentru a castiga inima clientilor.
Parteneriatele cu retailerii, inceperea scolii si campaniile de atragere a noilor clienti sunt pretextele folosite de banci pentru a oferi astfel de avantaje. In plus, bancile arata ca sunt dispuse sa investeasca pentru a-si mari baza de clienti pentru serviciile de internet banking, oferta de creditare si pentru a isi creste numarul de carduri active.
In acest sens, avem cateva exemple clare analizate recent de platforma Conso.ro:
Campania celor de la Banca Transilvania s-a desfasurat in perioada 28 august - 10 septembrie si a adus cu sine mai multe oferte pe partea de creditare, carduri de cumparaturi, overdraft, leasing, asigurari, cont curent pentru minori si asa mai departe. Spre exemplu, creditul de nevoi personale cu dobanda fixa acordat in aceasta perioada a avut zero comision de analiza. In mod normal, costul de analiza se ridica la 200 de lei. De asemenea, cardurile de cumparaturi au venit cu puncte cadou in perioada campaniei. In ceea ce a privit leasingul auto in lei, dobanzile fixe au scazut pe perioada campaniei de la 13.25% la 9.5%, iar comisionul de acordare de la 2.975 de lei la 1.487 de lei.
Intesa ofera pana in data de 30 septembrie un nou produs numit “Digital Mobile si Internet Banking”, prin care cei care isi deschid un astfel de serviciu vor avea costuri zero pe viata pentru pachetele de cont curent atasate. Oferta este valabila doar pentru clientii noi ai bancii.
Tot incepand din aceasta toamna, in aplicatia Lidl poate fi gasit contul George Standard la categoria oferte de la parteneri. Cei care vor activa Money Back din aplicatia George si vor folosi cardul la cumparaturile din magazinele Lidl vor primi cashback cate 100 de lei in fiecare luna, in primele trei luni ale campaniei. Cashback-ul de 100 de lei este oferit indiferent de valoarea cumparaturilor. Este important insa ca in fiecare luna sa fie facuta minim o tranzactie. De asemenea, aplicatia Lidl trebuie sa fie activata pe telefon.
Ultimele NOUTATI
Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala
Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile
UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii
Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas
Masa de Paste, pe buget! Romanii sunt cu ochii dupa reduceri si au inceput sa aplice strategii de economisire. Tin de bani, ca sunt vremuri grele!
Top idei de afaceri care pot fi deschise in Romania cu 100.000 de euro
Partenerii nostri
Cum sa creezi un mediu de lucru eficient si placut pentru angajati
Conditiile primirii de interni. Cine poate avea calitatea de intern?
[Q&A] Accesul in REGES-online pentru angajatori si salariati. Raspunsuri de la specialisti
D101 Grup fiscal: Termen de depunere si aspecte importante
Ce cuprind notele explicative la situatiile financiare anuale
Observator la Alegerile Prezidentiale 2025: acreditare, drepturi si obligatii
Alegeri Prezidentiale 2025: Calendar, Candidati, Sondaje si Model sesizare in ziua votului
Tot ce trebuie sa stii despre pensia de handicap si insotitor: acte si grade de handicap
Te-ar putea interesa si
UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii
Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas