In aceasta toamna, bancile din Romania s-au angajat intr-o competitie acerba pentru atragerea unui numar mai mare de clienti noi, lansand astfel o serie de oferte tentante. De la bonusuri atractive pentru achizitiile de la parteneri si reduceri de dobanda si pana la costuri zero pe viata pentru anumite pachete, institutiile bancare isi extind arsenalul de beneficii pentru a castiga inima clientilor.
Parteneriatele cu retailerii, inceperea scolii si campaniile de atragere a noilor clienti sunt pretextele folosite de banci pentru a oferi astfel de avantaje. In plus, bancile arata ca sunt dispuse sa investeasca pentru a-si mari baza de clienti pentru serviciile de internet banking, oferta de creditare si pentru a isi creste numarul de carduri active.
In acest sens, avem cateva exemple clare analizate recent de platforma Conso.ro:
Campania celor de la Banca Transilvania s-a desfasurat in perioada 28 august - 10 septembrie si a adus cu sine mai multe oferte pe partea de creditare, carduri de cumparaturi, overdraft, leasing, asigurari, cont curent pentru minori si asa mai departe. Spre exemplu, creditul de nevoi personale cu dobanda fixa acordat in aceasta perioada a avut zero comision de analiza. In mod normal, costul de analiza se ridica la 200 de lei. De asemenea, cardurile de cumparaturi au venit cu puncte cadou in perioada campaniei. In ceea ce a privit leasingul auto in lei, dobanzile fixe au scazut pe perioada campaniei de la 13.25% la 9.5%, iar comisionul de acordare de la 2.975 de lei la 1.487 de lei.
Intesa ofera pana in data de 30 septembrie un nou produs numit “Digital Mobile si Internet Banking”, prin care cei care isi deschid un astfel de serviciu vor avea costuri zero pe viata pentru pachetele de cont curent atasate. Oferta este valabila doar pentru clientii noi ai bancii.
Tot incepand din aceasta toamna, in aplicatia Lidl poate fi gasit contul George Standard la categoria oferte de la parteneri. Cei care vor activa Money Back din aplicatia George si vor folosi cardul la cumparaturile din magazinele Lidl vor primi cashback cate 100 de lei in fiecare luna, in primele trei luni ale campaniei. Cashback-ul de 100 de lei este oferit indiferent de valoarea cumparaturilor. Este important insa ca in fiecare luna sa fie facuta minim o tranzactie. De asemenea, aplicatia Lidl trebuie sa fie activata pe telefon.
Ultimele NOUTATI
Cand liniile de credit devin un pas spre investitii majore: studiu comparativ intre doua modele de crestere
Ghidul angajatorului. Aplicarea de sanctiuni disciplinare este un drept al dvs., nu o obligatie!
5 motive pentru care un credit bancar poate fi cea mai proasta decizie in 2025
Partenerii nostri
Bilete de valoare in 2025. Conditiile de acordare si legile aferente
Cerinte discriminatorii pentru ocuparea unui post. Ce NU puteti include in anuntul de angajare?
Prelungirea detasarii transnationale in 2025. DOCUMENTE necesare
Imprumuturi intre societati si falimentul beneficiarului: Cum se recupereaza creanta
Dividende repartizate in 2025: Mod de calcul CASS si cum se completeaza Declaratia Unica
Inchiderea de luna si de exercitiu financiar: Reguli de baza si proceduri obligatorii
Prag pentru consumul de droguri la volan? Decizia ICCJ
Drepturile pasagerilor la zborurile internationale: ce trebuie sa stie calatorii din Romania?