Premiera pe piata de leasing din Romania. Persoanele juridice pot obtine semnatura electronica calificata
leasingunicredit banksemnatura electronica
Unicredit Bank anunta o premiera pe piata de leasing din tara noastra, prin posibilitatea pe care o au clientii persoane juridice de a obtine semnatura electronica calificata. Banca devine, astfel, prima societate de leasing din Romania care sprijina clientii in acest sens.
Banca anunta ca inrolarea pentru certificate electronice calificate cu valabilitate de 3 luni este facilitata de UniCredit Leasing fara costuri suplimentare pentru client.
De asemenea, procederul se poate desfasura 100% online, clientii nefiind nevoiti sa se deplaseze la banca.
"Procesul de semnare electronica calificata in relatia cu UniCredit Leasing este 100% online, putand fi utilizat de catre oricare client UniCredit Leasing de oriunde s-ar afla", anunta banca.
Detinerea acestor certificate calificate permite semnarea rapida a documentatiei contractuale folosind o semnatura electronica calificata emisa de un furnizor autorizat din Romania.
CEO Unicredit Leasing: "Prioritatea strategica a UniCredit in Romania ramane digitalizarea serviciilor pe care le ofera pentru companii"
Daniela Bodirca, CEO UniCredit Leasing: "Prioritatea strategica a UniCredit in Romania ramane digitalizarea serviciilor pe care le ofera pentru companii - segment in care suntem lideri de piata, de-a lungul timpului oferind constant solutii inovatoare. In acest context, UniCredit Leasing faciliteaza in premiera pentru clientii care acceseaza solutii de leasing posibilitatea de inrolare fara costuri pentru semnatura electronica si semnarea electronica a documentatiei contractuale. Astfel, clientii nostri pot beneficia de avantaje certe de timp si costuri si de o modalitate de a interactiona moderna si adecvata contextului".
Citeste si: Romanii sunt tot mai dependenti de tehnologie. Pandemia ne-a legat si mai strans de smartphone-uri
Bbanca accepta si certificate electronice calificate detinute deja de clientii sai
Important de mentionat este ca banca accepta de asemenea certificate electronice calificate detinute deja de clientii sai.
Pentru clientii eligibili care nu detin astfel de certificate, UniCredit Leasing faciliteaza emiterea lor de catre Trans Sped.
Certificatele electronice calificate oferite prin parteneriatul UniCredit Leasing – Trans Sped au valabilitate de 3 luni, insa clientul poate sa solicite prestatorului de servicii de incredere certificate valabile pe o perioada de pana la 3 ani. Acestea pot fi utilizate nelimitat pentru aplicarea semnaturii electronice calificate in relatia cu orice persoana sau entitate.
Semnatura electronica calificata este recunoscuta pe deplin pe teritoriul Romaniei si al Uniunii Europene, avand valoare juridica identica semnaturii olografe, si va putea fi folosita de detinator inclusiv in relatia cu alte parti ce utilizeaza acest tip de semnatura (parteneri de afaceri, autoritati).
Solutia a fost dezvoltata in parteneriat cu Trans Sped Romania: "Ne bucura faptul ca putem oferi pe piata din Romania serviciile de incredere care permit accelerarea transformarii digitale pentru companii si institutii"
Solutia a fost dezvoltata in parteneriat cu Trans Sped Romania. Trans Sped ofera certificate electronice calificate in cloud, acestea putand fi folosite de pe orice dispozitiv fix sau mobil aflat la dispozitia utilizatorului.
Camelia Ivan, CEO Trans Sped: ”Ne bucura faptul ca putem oferi pe piata din Romania serviciile de incredere care permit accelerarea transformarii digitale pentru companii si institutii. Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce beneficii concrete persoanelor juridice si impune un etalon pentru toti jucatorii din piata de leasing. Semnatura cu certificat digital calificat oferita de Trans Sped are aceeasi valoare juridica pe care o are si semnatura olografa, fiind insa mult mai simplu de gestionat in mediul digital”.