Plati cu cardul in oficiile Postei Romane si serviciu de personalizare a plicurilor de corespondenta
carduri posta romanapos posta romanaplata card postamy letter
Posta Romana a inceput dotarea subunitatilor sale cu terminale POS (point of sales). In prezent, 50 de subunitati postale din toata tara ofera clientilor posibilitatea sa efectueze plati cu cardul bancar, iar alte 950 de oficii vor oferi aceasta facilitate, pana la finalul anului.
Plata cu cardul se va efectua pentru o gama variata de servicii postale (vanzare de marfuri, timbre postale, timbre fiscale, timbre judiciare, mandate incasare facturi, trimiteri de corespondenta interna si internationala, trimiteri de colete interne si internationale, servicii postale express interne si internationale).
Terminalele POS se vor instala cu prioritate in subunitati postale informatizate din mediul urban, in mod etapizat, avand in vedere dimensiunea retelei Postei Romane si necesitatile de ordin tehnic (instalare echipamente, instruire salariati, service si mentenanta etc.).
Astfel, cetatenii pot beneficia de terminale POS in subunitatile din Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Cluj- Napoca, Craiova, Brasov, Constanta, Oradea, Targu Mures etc.
De asemenea, de ocazia Zilei Mondiale a Postei, Posta Romana a lansat un nou serviciu, numit MyLetter.
MyLetter ofera clientilor posibilitatea de a-si personaliza, cu propriile imagini, plicuri de corespondenta si de a le achizitiona online, direct de pe site-ul companiei.
Plata serviciului MyLetter se va face online, utilizand cardul bancar.
Noul serviciu este disponibil pe site-ul https://www.posta-romana.ro/myletter.html, sectiunea MyLetter, unde expeditorul va incarca fotografia preferata, va vizualiza pozitionarea pe fata plicului, si va completa datele sale si ale destinatarului.
Clientul va plati serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar si va primi factura pe adresa de e-mail comunicata. Plata se efectueaza in conditii de maxima siguranta, prin intermediul platformei de plati online pe care Posta Romana o pune la dispozitia clientilor.
Serviciul MyLetter le ofera clientilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza plicuri personalizate in comunicarea curenta cu partenerii de afaceri sau cu ocazia unor evenimente importante din viata.
Plicurile create pe site vor fi transmise electronic, in mod automat, catre Sucursala Fabrica de Timbre unde, dupa confirmarea platii, se efectueaza operatiunile de tiparire pe suport fizic, sortare si introducere a trimiterilor MyLetter in reteaua postala.
Timpul de circulatie al plicurilor personalizate va fi de maximum 3 zile, iar pretul este de 45,20 lei, pentru 50 de bucati.