CEO-ul Credius, Andrei Buzgan, ne-a raspuns la cateva intrebari referitoare la impactul pandemiei si cum IFN-ul pe care il conduce si-a adaptat serviciile nevoilor clientilor sai.
Cum a schimbat criza provocata de Covid-19 serviciile financiare?
"Serviciile financiare au trecut prin metamorfoze mari. Evitarea contactului fizic si a timpului petrecut la cozile <<bine organizate>> ale sucursalelor bancare au determinat clientii sa identifice alte solutii, mai <<in pas cu timpul>>, de gestiune a conturilor, platilor si a creditelor" ne-a spus acesta.
Mai exact, drept urmare a masurilor de carantina si izolare, institutiile financiare, au trebuit sa se adapteze la o nevoie marita de accelerare a tranzactiilor digitale.
Compania pe care Andrei Buzgan o conduce a fost din 2017 lider in oferirea de credite online. Cand a lansat Credius primul credit online in 2017, in motorul de cautare Google Romania nu aparea aceasta sintagma "credit online". Pe masura ce anii au trecut, din ce in ce mai multe institutii financiare au inceput sa promoveze acest tip de credite. Cu toate acestea, Credius, fiind pionier in domeniu si cunoscand indeaproape nevoile clientilor "a trecut prin aceasta transformare relativ usor" ne spune CEO-ul, asta pentru ca "de la inceput, activitatea noastra a fost bazata pe tehnologii avansate care ne-au oferit avantajul de a fi cu un pas inaintea competitorilor. Noi doar am continuat dezvoltarea in aceeasi directie".
Ce cauta astazi consumatorul modern cand selecteaza furnizorul serviciilor financiare?
Chiar si inainte de pandemie, datorita progresului tehnologiei, accesului facil la internet de pe telefoanele mobile si tablete, consumatorii au inceput sa aprecieze din ce in ce mai mult serviciile rapide. Indiferent daca vorbim de cumparaturi online sau obtinerea de servicii (telefonie, internet, electricitate, credite) consumatorul din ziua de azi este mereu conectat, si accesul la informatie se face mult mai usor.
Andrei Buzgan descrie consumatorul modern ca fiind „creativ, flexibil, cauta si adopta usor inovatiile digitale. Acesta transforma si remodeleaza serviciile financiare, prin comportamentul sau, pentru ca bancile si IFN-urile sunt nevoite sa se adapteze cerintelor. Institutiile financiare care reusesc sa faca fata schimbarilor si ofera clientilor experientele si serviciile la nivelul asteptarilor, se bucura de succes, asigurandu-si o crestere spectaculoasa a businessului. Astfel au crescut si companiile fintech cum ar fi Revolut, Klarna, TransferWise sau PayPal”.
Care sunt trendurile din domeniul tehnologiile digitale si cum vor schimba acestea viitorul serviciilor financiare?
Aceasta este intrebarea de pe buzele tuturor persoanelor, in special acum ca nevoia de digitalizare a devenit mult mai mare decat in anii anteriori. O previziune, un insight asupra viitorului ne este oferita de Andrei Buzgan care este de parere ca „In cativa ani vom vedea tehnologii similare cu Siri sau Alexa implementate la scara larga si in domeniul financiar”.
O argumentare a acestei previziuni este faptul ca, o data cu obisnuinta consumarilor de a folosi comenzi vocale – indiferent daca vorbim de a efectua un apel din masina, a controla volumul la TV sau navigarea pe internet – firmele care activeaza in domeniul financiar-bancar vor trebui sa isi adapteze serviciile pentru ca, pe primul loc, au fost si vor fi mereu nevoile consumatorilor.
Credius ofera astazi credite online in doar 5 minute
Mentinandu-si pozitia de leader si pionier in creditarea online, compania pe care Andrei Buzgan o conduce, s-a adaptat rapid la nevoile clientilor anul acesta.
Credius, a introdus la inceputul 2021 o inovatie in acordarea de credite online, automatizand procesul, astfel incat clientii sai pot sa obtina un credit in doar 5 minute. Tot ceea ce trebuie pentru a obtine un credit de la acest IFN este un smartphone sau un computer cu acces la internet.
Acest lucru a fost posibil datorita utilizarii la maxim a proceselor tehnologice. Compania foloseste sisteme progresiste de identificare a clientului, analize Big Data, tehnologii Cloud cat si inteligenta artificiala pentru a raspunde nevoii clientilor de servicii rapide.
Cand un client aplica pentu un Credit online de la Credius, interactiunea este digitalizata total. Automatizand intregul proces, nefiind nevoie de interactiune umana, clientul poate obtine creditul in 5 minute, fara drumuri si fara interviu telefonic. Datorita automatizarii totale, oricine poate obtine un credit 24/7.
Ultimele NOUTATI
Ce se intampla cu facturile la energie pentru romanii care au contracte la Hidroelectrica, dupa 1 iulie
Averile romanilor din strainatate, luate la puricat. Conturi, proprietati - cati bani au dus ai nostri peste hotare?
Digitalizarea afacerilor in 2025 - De ce prezenta online este esentiala pentru orice firma noua
Partenerii nostri
Asigurat la sanatate, dupa incetarea raportului de munca - reglementari cheie
Cum sa creezi un mediu de lucru eficient si placut pentru angajati
Conditiile primirii de interni. Cine poate avea calitatea de intern?
D101 Grup fiscal: Termen de depunere si aspecte importante
Ce cuprind notele explicative la situatiile financiare anuale
Cum se face inregistrarea unei firme in Registrul Comertului
Observator la Alegerile Prezidentiale 2025: acreditare, drepturi si obligatii
Alegeri Prezidentiale 2025: Calendar, Candidati, Sondaje si Model sesizare in ziua votului
Te-ar putea interesa si