Mastercard este brandul cu cea mai mare crestere in Best Global Brands 2019
global brands 2019interbrandmarci celebrebranduri celebremastercard
In cadrul raportului Best Global Brands 2019: Iconic Moves, lansat de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanta in marketing, Mastercard a fost desemnat brandul cu cea mai mare crestere din acest an.
Rezultatul a fost obtinut in urma avansului de 25% in ce priveste valoarea brandului, care a determinat un salt de opt locuri in Top 100 cele mai valoroase branduri din toate industriile, de la 70, la locul 62.
Alaturi de cele trei aspecte-cheie, precum evaluarea performantei financiare a companiei, rolul pe care il joaca brandul in preferintele consumatorilor, precum si puterea generala a brandului, Interbrand a punctat o serie de performante obtinute de Mastercard.
Printre acestea, se numata intelegerea clara in ce priveste schimbarea peisajului consumatorilor si cresterea continua cu ajutorul inovatiei si parteneriatelor, precum si evolutia identitatii brandului, determinata si de lansarea identitatii audio, care a permis
companiei sa fie usor de recunoscut intr-o lume din ce in ce mai digitala.
Interbrand a mai apreciat lansarile continue prin intermediul platformei Priceless si noile parteneriate de tip sponsorizare.
Compana de consultanta in marketing a tinut seama si de recunoasterea globala a statutului de brand de angajator al Mastercard.
"Traim intr-o perioada extrem de efervescenta, presărata cu schimbări sociale, tehnologice si industriale care afecteaza fiecare aspect al vietii, ceea ce inseamna ca actiunile curajoase sunt indispensabile pentru brandurile care isi doresc sa fie intotdeauna aproape de consumatori, iar initiativele imprevizibile care reusesc sa anticipeze nevoile si dorințele consumatorilor sunt absolut necesare pentru acele companii care vor sa ramana relevante.
Citeste si:
Rata somajului a crescut la 3,9%
Este extraordinar sa vedem cum eforturile noastre sunt recunoscute in toate industriile. Este un semnal ca suntem pe drumul cel bun", a declarat Ioana Gorgăneanu, Marketing Director Mastercard.