Mastercard elimina barierele platilor digitale
plati digitalemasterpassmastercard
Mastercard marcheaza o importanta realizare pentru industria de plati, prin intermediul noului serviciu global de plati digitale Masterpass. Noua solutie le permite consumatorilor sa faca plati digitale online, in magazine sau in cadrul aplicatiilor comerciantilor, intr-un mod rapid, simplu si securizat, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat.
Consumatorii vor putea accesa noua solutie prin intermediul bancii lor.
Potrivit companiei, Mastercard este prima retea care ofera un serviciu omni-channel de plati complet digitale pentru consumatori, institutii si comercianti, utilizand cele mai avansate metode de securizare a platilor.
Functionalitatea contactless va fi disponibila, initial, detinatorilor de dispozitive Android din Statele Unite ale Americii.
Compania estimeaza ca peste 80 de milioane de conturi vor fi activate automat prin intermediul institutiilor emitente partenere, pe masura ce programul se va extinde la nivel global.
Capabilitatile sporite ale solutiei de plata digitala le permit emitentilor sa se diferentieze de produsele existente, inclusiv aplicatii de mobile banking, prin integrarea functionalitatii de plata digitala si noi servicii, precum alerte de cumparaturi si plata cu puncte bonus.
Prin integrarea unor servicii, inclusiv cele de tokenizare cu autentificarea bancara si verificarea detinatorilor de carduri, Masterpass utilizeaza cele mai avansate metode de securitate disponibile pentru a proteja consumatorii in fata fraudelor.
Solutiile compatibile Masterpass ale emitentilor din Statele Unite vor fi disponibile spre finalul acestei luni. Pana la sfarsitul anului 2016, Europa si Orientul Mijlociu/Africa vor fi urmatoarele piete unde va fi introdusa noua solutie Masterpass.
De asemenea, extinderea noului serviciu Masterpass in America de Nord, Europa, America Latina&Caraibe, Orientul Mijlociu, Africa si Asia Pacific va avea loc pe parcursul anului 2016 si 2017.
Totodata, Mastercard introduce o evolutie a identitatii de brand, simplificata, modernizata si optimizata pentru a fi cat mai relevanta, intr-o lume tot digitala.
Aceasta identitate de brand incepe cu un nou simbol al brandului, si se va dezvolta intr-un design holistic cu declinari inovatoare, sofisticate si incluzive, in fiecare dintre locatiile din lume.