Dupa Scoala de Bani, Scoala de Business, program de educatie pentru antreprenori
scoala de businessscoala afaceriprograme antreprenorialeprograme bcrantreprenori romaniaimperiul leilor
BCR a lansat un proiect numit Scoala de Business, prin care vine in ajutorul afacerilor romanesti, indiferent de etapa in care se afla. Programul ofera cunostinte solide si adauga la intuitia si calitatile native ale antreprenorului resursele de care are nevoie pentru a-si face afacerea puternica.
Programul de educatie antreprenoriala se desfasoara, in prezent, in doua faze, una online si una offline.
Citeste si:
Profit net de aproape 1,62 miliarde de lei pentru Banca Transilvania
Prima este platforma de Edutainment, cu traininguri dedicate: Management Financiar, Cum sa fii un antreprenor mai bun, Sfaturi pentru antreprenori.
Cea de-a doua faza este un Roadshow national pornind de la continutul dezvoltat de Iancu Guda, sustinut, apoi, printr-o serie de conferinte, care se vor derula, in perioada martie-aprilie, in Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Constanta, Timisoara si Bucuresti.
Asemenea programului de educatie financiara
Scoala de Bani, destinat persoanelor fizice, expertii BCR au fost pregatiti ca sa actioneze ca profesori de educatie de business pentru antreprenori si companii.
Programul a fost lansat in cadrul emisiunii Imperiul Leilor de pe ProTV, unde Dana Dima, Anca Petcu si Ionut Stanimir sunt cei trei ambasadori ai
Scolii de Business, ce prezinta in fiecare saptamana sfaturi utile pentru antreprenori.
"Curajul este esential pentru un antreprenor la inceput de drum, dar acesta trebuie sa fie realist si sa isi seteze o marja de eroare in orice aspect al businessului.
Din experienta mea, nu intotdeauna lucrurile se vor intampla in realitate asa cum au fost estimate initial pe hartie. Indiferent daca se afla la inceput sau are deja experienta, antreprenorul trebuie sa stie ca una dintre cheile de succes in business este accesul la informatie, o informatie de calitate, actualizata intotdeauna cu evolutia pietei", a declarat Dana Dima, vicepresedinte Retail & Private Banking BCR.
"
Scoala de Business explica o serie de concepte esentiale din viata de zi cu zi a companiilor, in care am adunat toate cunostintele acumulate in urma analizarii a peste 100.000 de companii insolvente din Romania si in urma intalnirilor cu peste 1.000 de antreprenori.
Programul de management financiar este impartit in trei etape esentiale Auzi(Uiti), Vezi (Tii Minte) si Faci (Intelegi), pentru ca antreprenorii sa poata aplica gratuit conceptele pe propria firma.
Citeste si:
Profitul bancilor din Romania a scazut la 6,392 miliarde de lei
Toate aceste tehnici practice ajuta antreprenorii sa evite cele mai des intalnite probleme intampinate de firmele din Romania", a declarat Iancu Guda, presedinte AAFBR si lector universitar.