Clientii Revolut, vizati de schimbari importante. Compania a facut marele anunt, parteneriatul anului pe piata financiara
revolutrevolut business
Apar noutati importante pentru clientii Revolut, care vor beneficia, conform unui anunt proaspat facut de companie, de diversificarea ofertei. Noutatile se adreseaza segmentului de clienti B2B, transmit reprezentantii aplicatiei cu peste 18 milioane de clienti persoane fizice si 500.000 de clienti business la nivel global.
Este vorba despre noul parteneriat dintre
Revolut si Salesforce, liderul global in CRM.
Revolut va folosi tehnologia Salesforce, inclusiv Sales Cloud, High-Velocity Sales, Sales Cloud Einstein, Sales Enablement si Marketing Cloud Engagement, pentru a optimiza operatiunile Revolut Business. Revolut foloseste deja Slack pentru a-si conecta echipele, instrumentele, clientii si partenerii si pentru a facilita colaborarea in echipa intre angajatii care lucreaza in toata lumea. Impreuna, aceste tehnologii vor permite super aplicatiei financiare sa eficientizeze procesele si sa isi dezvolte portofoliul de servicii catre segmentul B2B.
"Parteneriatul nostru cu Salesforce si seria de instrumente de care dispunem deja ne ajuta sa crestem departamentul de vanzari intr-un mod eficient si scalabil si sa oferim cele mai bune produse clientilor nostri, ajutandu-i sa economiseasca bani si timp pentru afacerile lor”, a declarat Matthew Acton Davis, Global Head of Sales la Revolut.
In plus, Revolut are in plan sa angajeze suplimentar 2.800 de agenti de vanzari in anul urmator si va folosi Sales Enablement, platforma de competente digitale Salesforce, pentru a furniza materiale de activare si pentru a permite noilor agenti sa se acomodeze rapid cu produsele fintech-ului britanic
"Suntem mandri sa lucram cu super aplicatia financiara globala Revolut pentru a oferi o platforma completa de crestere care sa sprijine noua lume a vanzarilor”, a comentat Ryan Joyce, coordonatorul departamentului FinTech in cadrul Salesforce Marea Britanie. "Pe masura ce echipele imbina interactiunile virtuale cu intalnirile fata in fata, procesele trebuie reimaginate pentru a fi mai eficiente, iar cu tehnologia Salesforce, Revolut va fi bine plasata pentru a-si continua planurile ambitioase de crestere.”
Conform reprezentantilor Revolut, Revolut Business a fost lansat in iulie 2017 in Marea Britanie si in Europa, cu scopul de a oferi clientilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, dar si corporatiilor o aplicatie in care sa gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Cu ajutorul Revolut Business, clientii B2B pierd mai putin timp cu aspectele administrative si se concentreaza mai mult asupra business-urilor.
Foto: pixabay