Clientii inrosesc telefoanele bancilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii inrosesc telefoanele bancilor
Clientii inrosesc telefoanele bancilor
de Vlad Strunescu la 16 Apr. 2020
Urmareste-ne pe Google News
apeluri bancicall center bcrtelefoane bcrcontact center bcrbanking distanta

Banca Comerciala Romana inregistreaza, in prezent, volume de apeluri in Contact Center cu 96% mai mari fata de cele mai incarcate zile ale unui an.

Astfel, la Contact Center-ul BCR se receptioneaza, in fiecare zi, in medie, 15.000 de convorbiri telefonice, timpul mediu de asteptare a crescut la 10-15 minute, de 10 ori mai mult decat timpii inregistrati anterior, iar durata medie a unui apel a urcat la peste 6 minute, cu 20% mai mare fata de regimul normal.

Citeste si: Sucursalele Bancii Transilvania fac pauza pentru dezinfectare in intervalul 13.00 - 13.30
 
Evolutiile sunt o urmare fireasca a masurilor de distantare sociala impuse de autoritati, in contextul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la cresterea ponderii clientilor BCR care isi doresc accesarea serviciilor financiare, precum si a masurilor de suport, de la distanta - fie online, fie telefonic.
 
BCR a decis, de la izbucnirea pandemiei, sa isi extinda serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. 
 
Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, asset-management, asigurari si multe altele. 
 
Ca urmare a acestor investitii in digitalizare, in luna martie numarul de autentificari la platforma George a crescut cu peste 100%, iar deschiderile online de cont George au avansat cu mai bine de 150%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
 
Pentru a veni si in sprijinul persoanelor izolate, care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile printr-un simplu telefon in Contact Center. 
 
Astfel, in prezent se pot efectua urmatoarele: verificare cont curent; asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking; asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri; preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei); informatii personalizate si generale despre produsele ÅŸi serviciile BCR; transferuri bancare prin serviciul Alo24; actualizare de date.
 
Contact centrele BCR suntem disponibile 24/7. Apelurile se preiau 24 de ore din 24. Banca recomanda apelarea serviciului in afara intervalului 11.00-16.00, cand receptionaza el mai mare volum de interactiuni.
 
BCR pune in vedere ca acei care apeleaza trebuie sa se pregateasca pentru un timp de asteptare de cateva minute, in functie de intervalul de timp ales.

Citeste si: Raiffeisen Bank a amanat ratele pentru peste 25.000 de clienti
 
Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 - numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Digitalizarea afacerilor in 2025 - De ce prezenta online este esentiala pentru orice firma noua
Business

Digitalizarea afacerilor in 2025 - De ce prezenta online este esentiala pentru orice firma noua

today22 Apr. 2025
Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024
Analize

Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024

today20 Apr. 2025
Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?
Companii

Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?

today20 Apr. 2025
Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana
Economie

Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana

today19 Apr. 2025
Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!
Economie

Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!

today19 Apr. 2025
Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala
Imobiliare

Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala

today18 Apr. 2025
Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile
Companii

Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile

today18 Apr. 2025
UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii
Financiar-Bancar

UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii

today18 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x