Clientii inrosesc telefoanele bancilor
apeluri bancicall center bcrtelefoane bcrcontact center bcrbanking distanta
Banca Comerciala Romana inregistreaza, in prezent, volume de apeluri in Contact Center cu 96% mai mari fata de cele mai incarcate zile ale unui an.
Astfel, la Contact Center-ul BCR se receptioneaza, in fiecare zi, in medie, 15.000 de convorbiri telefonice, timpul mediu de asteptare a crescut la 10-15 minute, de 10 ori mai mult decat timpii inregistrati anterior, iar durata medie a unui apel a urcat la peste 6 minute, cu 20% mai mare fata de regimul normal.
Evolutiile sunt o urmare fireasca a masurilor de distantare sociala impuse de autoritati, in contextul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la cresterea ponderii clientilor BCR care isi doresc accesarea serviciilor financiare, precum si a masurilor de suport, de la distanta - fie online, fie telefonic.
BCR a decis, de la izbucnirea pandemiei, sa isi extinda serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic.
Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare si deblocare carduri, marire limita de acces la cash prin card, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere credit de nevoi personale sau refinantare credite de la alte banci, asset-management, asigurari si multe altele.
Ca urmare a acestor investitii in digitalizare, in luna martie numarul de autentificari la platforma George a crescut cu peste 100%, iar deschiderile online de cont George au avansat cu mai bine de 150%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Pentru a veni si in sprijinul persoanelor izolate, care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile printr-un simplu telefon in Contact Center.
Astfel, in prezent se pot efectua urmatoarele: verificare cont curent; asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking; asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri; preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei); informatii personalizate si generale despre produsele ÅŸi serviciile BCR; transferuri bancare prin serviciul Alo24; actualizare de date.
Contact centrele BCR suntem disponibile 24/7. Apelurile se preiau 24 de ore din 24. Banca recomanda apelarea serviciului in afara intervalului 11.00-16.00, cand receptionaza el mai mare volum de interactiuni.
BCR pune in vedere ca acei care apeleaza trebuie sa se pregateasca pentru un timp de asteptare de cateva minute, in functie de intervalul de timp ales.
Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 - numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.