Cat de utile apreciaza contribuabilii ca sunt informatiile date de ANAF
informatii fiscinformatii anafintalniri contribuabili anafprobleme contribuabili
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a monitorizat, in anul 2019, la nivel national, gradul de satisfactie al contribuabililor in legatura cu serviciile oferite de institutie contribuabililor, in cadrul intalnirilor lunare organizate de ANAF, pe tematici de interes.
Potrivit Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din peste 2.300 de raspunsuri primite in decursul a doua luni, a reiesit ca peste 98% dintre participantii la intalnirile organizate de ANAF apreciaza ca primesc informatii utile pentru desfasurarea activitatii.
De asemenea, peste 60% dintre respondenti sunt interesati sa participe si la intalniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar
peste 47% sunt interesati sa se programeze online inainte de prezentarea la sediul unitatilor fiscale.
Intrebarile formulate in chestionar au urmarit obtinerea de informatii necesare cresterii calitatii serviciilor oferite, precum si sporirea gradului de satisfactie a partenerilor ANAF.
Cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are in vedere pentru a le materializa, s-au referit la masuri de simplificare in relatia ANAF - contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfasurarea intalnirilor si distribuirea unor pliante cu informatii fiscale utile.
Lunar, Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza intalniri cu contribuabilii, la nivel national, in care sunt abordate teme fiscale de interes.
Pentru a se inscrie la intalnirile organizate, contribuabilii interesati trebuie sa completeze Formularul de Contact, disponibil pe siteul institutiei ANAF. Inscrierea se realizeaza in limita locurilor disponibile.
In lunile iulie si august, Ministerul Finantelor Publice, prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala, a organizat intalniri cu contribuabilii, precum si cu distribuitorii si unitatile acreditate de service pentru AMEF.