Folosind acest tip de carduri, beneficiarii primesc reduceri sau puncte de fidelitate, de fiecare data cand efectueaza tranzactii. Specialistii spun ca noua moda este ca bancile sa negocieze cu mai multi retaileri reduceri pentru clientii lor. Acestia sunt inclusi intr-un program de fidelizare.
Cardurile co-branded pot fi utilizate si pentru a retrage numerar de la ATM-uri, pentru a cumpara produse si servicii de la comerciantii agreati sau pentru efectuarea de plati online. Romanii prefera cardurile co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri, in proportie de 76%, potrivit unui studiu efectuat de MasterCard pe un esantion specific. De asemenea, 39% ar vrea ca banca sa aiba contract cu un magazin de haine si incaltaminte, 24% cu farmacii, 23% cu benzinarii si 14% cu agentii turistice.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212