Card de credit 100% online, care poate fi folosit in 10 minute de la emitere pentru a face cumparaturi
carduri credit onlinecarduri 100% onlinecard start forte
Bancile din Romania continua sa inoveze si sa mizeze tot mai mult pe on-line, inclusiv pentru emiterea cardurilor de credit. Astfel, clientii Bancii Transilvania pot aplica online pentru cardul de cumparaturi STAR Forte, prin aplicatia BT Pay, avand acces la bani si la card in aproximativ zece minute.
Parte din programul de loialitate STAR al Bancii Transilvania, cardul STAR Forte aduce urmatoarele beneficii: imprumut de pana la 25.000 de lei, cumparaturi in pana la 24 rate fara dobanda sau puncte de loialitate la peste 17.000 de comercianti, din mediul fizic si online.
Clientii vor primi cardul fizic la adresa dorita sau la o unitate BT, varianta digitala a acestuia avand avantajul ca poate fi folosita imediat, prin BT Pay.
In BT Pay, clientii au la indemana toate informatiile despre STAR Forte: sold; numar de puncte STAR acumulate; datele cardului; numarul de rate care mai trebuie achitate; tranzactiile realizate, grupate pe categorii; obligatiile lunare de plata si oferte de la partenerii STAR, iar pentru platile online ei pot confirma tranzactia direct de pe telefon.
Cardul STAR Forte este destinat cetatenilor romani cu venituri salariale si care lucreaza de cel putin 3 luni la actualul angajator.
Conditiile din on-line difera de cele din off-line
Pentru fluxul online, banca ia in considerare categoria de venituri prin care poate oferi produsul cel mai rapid unui numar semnificativ de clienti, si anume salariul.
In unitatile Bancii Transilvania, pot aplica pentru STAR Forte persoane cu venituri mult mai variate: salarii, dividende, chirii, pensii etc.
STAR Forte este primul card de credit al Bancii Transilvania, lansat in 2003. Banca a emis, in total, peste 550.000 de carduri de credit. Unul din doua carduri este folosit in format digital.
"Avem ambitii mari in ceea ce priveste transformarea digitala a bancii. Planurile noastre au legatura mai ales cu transpunerea in mediul digital a majoritatii proceselor de originare de produse, asa incat clientii vor putea comanda online, inclusiv prin telefon, tot mai multe produse si servicii.
Lansarea de azi este un nou pas prin care oferim clientilor mult mai multa convenienta, deschizand, astfel, si mai mult accesul la banking", a declarat Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.