Banking prin telefon pentru antreprenori, prin BT Visual Help
bt visual helpbt callvufintechcall center btself banking
Banca Transilvania a extins optiunea de self-banking BT Visual Help pentru clientii companii, astfel incat acestia isi pot gestiona, de acum inainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.
Prin BT Visual Help, daca un client apeleaza numarul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmeaza pasii indicati in mesajul inregistrat si accesaza linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzactionare pe card, isi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia.
De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/catre echipa Call Center diverse fisiere in timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce faciliteaza solutiile rapide.
Lansata la Banca Transilvania in aprilie 2019 datorita parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, optiunea este deja disponibila pentru clientii persoane fizice.
CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care BT colaboreaza pentru a lansa oferi noi experiente digitale clientilor.
Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service.
"Ne bucuram sa extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au incurajat foarte mult rezultatele obtinute de la lansare: peste 50.000 de clienti persoane fizice au apelat la BT Visual Help in decurs de sase luni. Impreuna cu CallVU vom continua in perioada urmatoare lansarea de optiuni noi pentru clientii nostri", a declarat Gabriela Nistor, director general - adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
"Focusul Bancii Transilvania pentru a inova si lansa noi servicii pentru clienti este o experienta foarte placuta pentru noi. Suntem bucurosi sa fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea si lansarea de solutii inovative impreuna cu banca", declarat Ori Faran, Chief Executive Officer - CallVU.
Banca Transilvania este cea mai mare banca din Romania, in functie de active, si lider pe piata cardurilor. Banca are peste 3 milioane de clienti, 500 de sedii si 8.000 de angajati si este singurul brand bancar romanesc care face parte din Clasamentul Brand Finance 500 (2019 si 2018).
CallVU, unul dintre liderii digital customer engagement, ajuta companiile globale sa creasca eficienta operationala si sa ofere experiente pozitive clientilor prin intermediul transformarii digitale.
Platforma avansata CallVU este implementata de companii importante la nivel global sustineute sa automatizeze o gama extinsa de servicii, vanzarile si procesele de customer support.
Prin transformarea interactiunii fiecarui client intr-un customer engagement, solutiile CallVU permit companiilor sa creasca gradul de utilizare a continutului digital, sa faciliteze rezolvarea mai rapida a solicitarilor clientilor si sa creasca conversiile in ceea ce priveste vanzarile.