Banking in aplicatiile de mesagerie ale social media
banking social mediasocial banking solutiontransferuri bani mobilpay key
Banca Transilvania aduce, in premiera, pe piata din Romania Social Banking Solution, facilitate dezvoltata de compania PayKey din Israel, desemnata Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award.
Cele doua companii ofera clientilor Bancii Transilvania o solutie de social banking pentru a trimite si primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului.
Clientii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
Potrivit bancii, datorita Social Banking Solution, clientii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza urmatoarele operatiuni in timp ce folosesc oricare dintre aplicatiile de mesagerie ale social media:
- trimitere de bani (lei sau euro) catre persoanele din agenda telefonului (intre clienti BT);
- solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (intre clienti BT);
- verificarea soldurilor pentru cardurile adaugate in BT Pay.
Butonul BT Pay va aparea pe ecranul telefonului dupa ce este instalata tastatura BT Pay - fie din setarile telefonului, sectiunea Tastaturi, fie direct din aplicatia cu acelasi nume BT.
Pentru clientii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS optiunea de verificare sold si transfer de bani va fi disponibila din iMessage, activand extensia BT Pay disponibila in aplicatie.
Banca nu percepe comisioane pentru transferul de bani de pe cardurile de debit si verificarea soldului.
Daca transferul are loc intre persoane care au card BT Mastercard Direct in valuta, transferul poate fi si in euro.
"Aplicatiile de mesagerie sunt locul in care, tot mai mult, oamenii comunica, se informeaza si fac shopping. De aceea, vedem ca bankingul integrat in social media este un pas natural pentru ca dorim sa oferim servicii care simplifica viata clientilor nostri.
Solutia PayKey ne ajuta astfel sa oferim o experienta digitala de banking in premiera in Romania. Ne asteptam ca solutia sa contribuie la cresterea numarului de transferuri de bani, avand in vedere ca este un serviciu disponibil non-stop", a declarat Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
"Suntem bucurosi sa lucram cu echipa Bancii Transilvania la acest proiect, o banca inovativa in ceea ce priveste mobile bankingul. Suntem siguri ca va fi o colaborare rodnica din toate punctele de vedere. Experienta noastra cu alte banci ne arata ca Social Banking Solution™ este o cale foarte buna de a interactiona cu clientii, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de pozitionare a bancii ca first-mover in ceea ce priveste inovatia", a spus Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.
BT ofera alternative de plata contactless, prin colectia BT Pay, care cuprinde urmatoarele accesorii: ceas, bratara, sticker, aplicatia cu acelasi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay si, de acum inainte, tastatura/extensia BT Pay.
Aducerea in Romania a acestui serviciu inseamna pentru clientii Bancii Transilvania un mod facil si prietenos de a trimite si solicita bani prin telefon.
Infiintata in Tel Aviv in 2014, PayKey ofera o solutie care permite bancilor sa creasca brand engagement-ul prin transformarea tastaturii telefonului mobil intr-un nou canal de distribuire a serviciilor.
Datorita PayKey, clientii bancilor au acces la o serie de servicii financiare, cum sunt: transfer si solicitare de bani, verificarea soldului bancar, retragere de bani de la ATM fara a utiliza cardul etc. din orice aplicatie de mesagerie social media.
Transformand tastatura smartphone-ului intr-un nou canal de distribuire a serviciilor si informatiilor, PayKey ajuta bancile sa isi atinga obiectivele prin cresterea loialitatii fata de brand, cresterea canalelor de vanzare si perfectionarea experientei oferite clientilor.
Solutia PayKey este usor de integrat si este o aplicatie sigura pentru ca, pentru realizarea de operatiuni, pastreaza metoda de indentificare a bancilor.