"Informam contribuabilii ca, incepand cu urmatorul termen legal de depunere, formularul 112 (Declaratia 112) nu se va mai inregistra la sediile locale (ghiseu), declaratia urmand a se depune numai prin mijloace electronice de transmitere la distanta", a anuntat zilele trecute ANAF. Asta inseamna ca, pentru obligatia depunerii pana pe 25 octombrie, toata lumea trebuie sa se conformeze si sa trimita informatiile cerute exclusiv prin mijloace electronice.
Mai mult decat atat, presedintele ANAF, Dragos Doros, a explicat foarte clar faptul ca in 2017 se va extinde aceasta masura. "Vrem sa implementam un dialog informatic cu contribuabilii. De la 1 ianuarie 2017, nu vom mai primi pe format hartie nicio declaratie care se poate depune online".
Asadar, totul se muta online. Ceea ce trebuie sa stie toti contabilii este faptul ca au neaparata nevoie de certificatul digital pentru a putea depune aceste declaratii. Practic, dupa cum anunta Ministerul, fara acesta NU va mai putea face in 2017 nicio actiune legata de "dialogul informatic" cu statul.
Cum puteti obtine rapid certificatul digital pentru a folosi semnatura digitala in relatia cu ANAF?
Relativ simplu, tot online. Este indeajuns sa intrati pe pagina uneia dintre companiile autorizate pentru a emite certificatul digital. In acest moment, AlfaSign are una dintre cele mai bune oferte in ceea ce priveste raportul pret/calitate si, mai ales, rapiditatea livrarii. Intrati, asadar, pe www.alfasign.ro. Veti vedea ca exista o promotie pentru Kitul de Semnatura Electronica, prin care va puteti asigura tot ceea ce va trebuie (certificatul digital, tokenul si aplicatia de semnare. Suportul tehnic pe toata perioada de valabilitate a certificatului si transportul acestuia sunt incluse) cu o reducere de peste 30%.
Pentru a solicita certificatul digital, trebuie mai intai sa completati formularul de aici. Dupa completarea formularului, AlfaSign va trimite prin email link-urile aferente documentelor necesare obtinerii certificatului digital calificat, deja completate cu datele din formularul de inscriere.
Mai ramane sa achitati cei 30 de euro, costul intregului pachet, si, printr-un reprezentant AlfaSing, se vor ridica de la dvs. documentele necesare si veti primi coletul cu certificatul digital si tot ceea ce va trebuie. In doar cateva zile veti fi in posesia semnaturii electronice care devine, dupa cum se vede, cu adevarat obligatorie.
Simplu si cat se poate de rapid, incepand de la un simplu click pe www.alfasign.ro.
Foarte important: conform legislatiei in vigoare, cu un singur certificat se pot semna declaratii fiscale pentru mai multi contribuabilii. Astfel, un contabil poate depune online declaratiile fiscale pentru mai multe companii pentru care presteaza astfel de servicii.
Ultimele NOUTATI
Raport oficial INS - Salariul mediu in Romania este de 5.328 de lei!
Salarii prea mici la privat! 2 din 10 angajati muncesc pe salariul minim. Sindicatele cer majorari salariale, cu acesti bani nu poti sa traiesti decent!
Avertismentul unui mare bancher roman: Oamenii nu mai au bani, firmele nu mai au bani! Semne de criza
Romania cheltuie mai mult decat incaseaza. Suntem ingropati intr-un deficit bugetar greu de acoperit!
Partenerii nostri
Telemunca pentru o firma din Romania. Ce obligatii are angajatorul roman?
Cele mai noi MODIFICARI din legislatia muncii - explicate pas cu pas, de specialisti
Cyberlaw Elements: Provocari juridice generate de revolutia tehnologica, explicate pe larg
ANAF explica: Cand sunt impozitati banii primiti in plic la nunta. Taxa este de 70%!
Te-ar putea interesa si