Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
raul banca transilvaniachatbor btlivia bt
Clientii micro-companii, IMM si Corporate ai Bancii Transilvania au la dispozitie un nou mod de a interactiona online cu banca, prin robotul Raul.
Clientii pot afla non-stop, prin Facebook Messenger si Skype, informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BancaTransilvania. Astfel, banca faciliteaza accesul clientilor la informatii in timp real.
Banca Transilvania are 250.000 de clienti companii, iar o treime dintre firmele infiintate in 2017 au ales sa colaboreze cu Banca Transilvania.
Robotul Raul ofera antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul si soldul contului curent in lei sau in alte valute; sumele de plata aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR, respectiv informatii despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiunile acestuia.
Confidentialitatea informatiilor este asigurata de cele doua coduri care trebuie specificate de clienti la inceputul conversatiei cu Robotul Raul, si anume codul unic de identificare si cel primit prin telefon.
Robotul Raul comunica online astfel:
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start →Inregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris;
Prin Skype: Adaugare in lista de contacte → Start →Inregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris.
Acesta este al doilea chatbot al Bancii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicarii cu clientii persoane fizice. In medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de raspunsuri/luna in acest an clientilor bancii si ai companiei BT Direct.
Ambii roboti reprezinta premiere in comunicarea bancilor din Romania si sunt un pas inainte pentru oferirea unor experiente pozitive clientilor.