Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
de Vlad Strunescu la 07 Aug. 2018
Urmareste-ne pe Google News
raul banca transilvaniachatbor btlivia bt

Clientii micro-companii, IMM si Corporate ai Bancii Transilvania au la dispozitie un nou mod de a interactiona online cu banca, prin robotul Raul.

Clientii pot afla non-stop, prin Facebook Messenger si Skype, informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BancaTransilvania. Astfel, banca faciliteaza accesul clientilor la informatii in timp real.  

Citeste si: CSALB simplifica depunerea cererilor cu ajutorul unei aplicatii

Banca Transilvania are 250.000 de clienti companii, iar o treime dintre firmele infiintate in 2017 au ales sa colaboreze cu Banca Transilvania.
 
Robotul Raul ofera antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul si soldul contului curent in lei sau in alte valute; sumele de plata aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR, respectiv informatii despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiunile acestuia. 
 
Confidentialitatea informatiilor este asigurata de cele doua coduri care trebuie specificate de clienti la inceputul conversatiei cu Robotul Raul, si anume codul unic de identificare si cel primit prin telefon.
 
Robotul Raul comunica online astfel: 
 
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start →Inregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris;
 
Prin Skype: Adaugare in lista de contacte → Start →Inregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris.
 
Acesta este al doilea chatbot al Bancii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicarii cu clientii persoane fizice. In medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de raspunsuri/luna in acest an clientilor bancii si ai companiei BT Direct. 

Citeste si: Realitatea virtuala se muta in supermarketuri
 
Ambii roboti reprezinta premiere in comunicarea bancilor din Romania si sunt un pas inainte pentru oferirea unor experiente pozitive clientilor.
 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Oamenii de afaceri din Romania nu isi pierd speranta. 6 din 10 antreprenori se asteapta la cresterea cifrei de afaceri
Companii

Oamenii de afaceri din Romania nu isi pierd speranta. 6 din 10 antreprenori se asteapta la cresterea cifrei de afaceri

today20 Nov. 2024
Institutia din Romania care te ajuta sa scapi de datoriile si dobanzile mari ale bancilor: totul e gratuit!
Financiar-Bancar

Institutia din Romania care te ajuta sa scapi de datoriile si dobanzile mari ale bancilor: totul e gratuit!

today20 Nov. 2024
Cresc ingrijorarile legate de facturile la gaze si curent din primavara lui 2025:
Economie

Cresc ingrijorarile legate de facturile la gaze si curent din primavara lui 2025: "Noi suntem furnizori de energie, nu furnizori de ajutoare sociale"

today20 Nov. 2024
9 idei de mic dejun hranitor pentru zilele solicitante la birou
Life Style

9 idei de mic dejun hranitor pentru zilele solicitante la birou

today20 Nov. 2024
Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta
Business

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta

today19 Nov. 2024
Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas
Business

Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas

today19 Nov. 2024
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cresc ingrijorarile legate de facturile la gaze si curent din primavara lui 2025:
Economie

Cresc ingrijorarile legate de facturile la gaze si curent din primavara lui 2025: "Noi suntem furnizori de energie, nu furnizori de ajutoare sociale"

today20 Nov. 2024
9 idei de mic dejun hranitor pentru zilele solicitante la birou
Life Style

9 idei de mic dejun hranitor pentru zilele solicitante la birou

today20 Nov. 2024
Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta
Business

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta

today19 Nov. 2024
Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas
Business

Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas

today19 Nov. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x