Acasa la ING: banca a inaugurat un nou concept de office, care pune accent pe experienta clientilor
acasa la ingnoul ing officeconcept ing romania
ING Bank Romania a inaugurat, astazi, un nou concept de office, situat pe Calea Dorobanti 135-145, Bucuresti. Noul concept isi propune sa ofere o reinterpretare a rolului pe care il are sediul clasic de banca.
Acasa la ING aduce un nou concept bazat pe un design modern, intr-un spatiu deschis si relaxat, dar si pe redefinirea relatiei cu banca, cu un accent mai mare pe consultanta, relevanta si timp eficientizat.
Citeste si:
Transferuri de bani in mai putin de zece secunde prin Transfond, Banca Transilvania si CEC Bank
Experienta clientilor, elementul-cheie de diferentiere
In 2019, ING testeaza, intr-un proiect pilot, noul tip de office ce pune in prim plan experienta clientilor utilizand un nou model de servire si elemente de design interior care sa faca clientii sa se simta
acasa la ING.
Astfel, un accent deosebit se va pune pe consiliere si educatie financiara digitala, pentru a sustine si inspira clientii sa faca cele mai potrivite alegeri in functie de nevoile acestora.
Noul design al office-ului aduce spatii ca
inima ING - zona de intampinare, unde clientii devin musafiri in casa ING; zona digitala - pentru facilitarea operatiunilor si tranzactiilor bancare digitale; zonele semiprivate - birouri deschise pentru consultanta personalizata intr-un mediu primitor, precum si zona privata pentru discutii cu un grad mai mare de complexitate.
Prin urmare, clientii nu vor mai intra intr-un sediu cautand un birou sau un ghiseu, ci vor fi intampinati si directionati in functie de solicitarile lor si se pot bucura de o cafea buna pregatita in office, inainte de a fi preluati de consultantul potrivit.
Prima casa ING a fost inaugurata in Amstelveen, Olanda, in 2016. Un an mai tarziu, un concept similar a fost implementat in Belgia. Ulterior, au fost demarate proiecte-pilot la nivel global, in Polonia, Spania si Turcia. Romania este a sasea tara care a preluat conceptul de casa ING, si spre finalul acestui an, se va alatura si Italia.
Echilibru intre tendintele de digitalizare si nevoia de consultanta individuala
"Casa ING reflecta raspunsul nostru la dinamica societatii si la nevoile specifice ale clientilor. Pe de o parte, intalnim tendintele tot mai accentuate de digitalizare, si pe de alta parte, recunoastem o nevoie incontestabila de comunicare si consultanta, cu valoare adaugata, prin discutie fata in fata cu un consultant.
La ING, ne straduim sa facem viata clientilor nostri mai usoara, sa ii sprijinim sa fie mereu cu un pas inainte, in viata si in afaceri. Am pus mereu pret pe servicii disponibile oriunde, oricand si instant.
Ne dorim sa extindem aceasta strategie si in zona de office. Oricine poate veni sa viziteze noul office ING sa descopere toate solutiile digitale pe care le oferim, intr-un mediu prietenos si primitor, sa discute cu consultantii nostri despre servicii si produse de banking, in timp ce beau impreuna o cafea", a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Noutatile de anul trecut au venit ca raspuns la comportamentul clientilor care au petrecut mai mult timp pe dispozitive mobile si platforme digitale, prioritizand accesul instant la servicii si produse.
Astazi, clientii ING se autentifica in Home'Bank o data la doua zile pentru a efectua tranzactii si a-si verifica conturile, precum si pentru a accesa noi produse disponibile instant sau platforma de reduceri ING Bazar.
Desi viziteaza office-ul o data pe an, atunci cand o fac, clientii ING se regasesc in cele mai importante momente din relatia cu banca si cauta consultanti bine pregatiti care le pot oferi, cu adevarat, optiuni financiare relevante.
Citeste si:
Catalin Cretu, Visa: Valoarea platilor la comerciantii online a crescut cu 48% in 2018
Proiectul-pilot initiat de ING isi propune sa analizeze raspunsul clientilor la acest nou tip de office, ce se diferentiaza nu numai prin noi elemente de design interior, ci si printr-un alt tip de interactiune intre personalul bancii si clienti.