A inceput a patra editie a programului Made in Romania pe o platforma complet digitalizata
made in romaniaprogram made in romaniacompanii romanestiprograme bvb
Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a lansat, astazi, editia a patra a programului Made in Romania si noua platforma, complet digitalizata a proiectului, care pune in legatura directa companiile, investitorii si consultantii. Platforma este disponibila pe www.investingromania.com.
Prin lansarea acestei platforme, BVB transforma programul intr-unul complet digitalizat si ofera posibilitatea conectarii directe a antreprenorilor cu investitori si consultati, precum si cu alti antreprenori inregistrati in platforma.
De astazi pana pe 30 iunie, este deschisa perioada de nominalizari a companiilor pentru includerea in editia din acest an a proiectului Made in Romania.
Programul Made in Romania este structurat in 4 etape de derulare.
Prima etapa se desfasoara intre 22 aprilie - 30 iunie, timp in care antreprenorii romani, partenerii si sustinatorii, angajatii companiilor romanesti, precum si membrii Comitetului de Nominalizare pot nominaliza companii prin platforma
www.investingromania.com. In perioada mai - iunie, vor fi organizate workshop-uri regionale sau webinarii, la care vor fi invitate companii semifinaliste din editiile anterioare si companii nominalizate in editia curenta sau care se inregistreaza in platforma.
In a doua etapa, in luna iulie, BVB si membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta 50 de companii, dintre toate aplicatiile primite.
In a treia etapa, din luna august, dintre cele 50 de companii semifinaliste, publicul va stabili prin vot una dintre cele 15 companii finaliste ale acestei editii. Celelalte 14 companii finaliste sunt stabilite de un Juriu format din experti in diverse domenii ale economiei.
In ultima etapa a programului, in luna septembrie, numele celor 15 companii finaliste vor fi anuntate public in cadrul unei Gale de Premiere.
"Made in Romania este programul fanion al Bursei de Valori Bucuresti pentru dezvoltarea si promovarea mediului antreprenorial romanesc. Prin Made in Romania construim un ecosistem al carui nucleu este bursa romaneasca, un cadru in care antreprenorii locali au ocazia de a-si promova afacerile si de a lua contact cu furnizorii de capital activi pe piata locala, utilizand o platforma tehnologica moderna.
Dovezi ale succesului acestui program, aflat acum la a patra editie, le vedem atat in numarul din ce in ce mai mare de companii care au participat de la o editie la alta a programului, dar si in rundele de finantare pe care companiile din acest program le-au derulat in ultimii ani prin intermediul BVB, care au o valoare cumulata de aproximativ 80 milioane de euro", a declarat Radu Hanga, presedintele Consiliului de administratie al BVB.
Proiectul Made in Romania a fost lansat in 2017, pentru a identifica si promova companiile de top din Romania.
In cursul anului 2021, partenerii principali care sprijina derularea proiectului sunt: Microsoft, UiPath, ROCA Investments, Banca Transilvania, BT Capital Partners, BRD, BRD Asset Management, BRK Financial Group, Dendrio, Mazars, SeedBlink, Horvath & Partners Management Consulting, TradeVille, impreuna cu sustinatorii ANIS, DoingBusiness, Romanian Business Leaders si partenerul media Digi24.
"Odata cu pandemia, digitalizarea nu mai este doar o optiune pentru continuarea celor mai multe afaceri. Chiar aceasta pandemie ne-a oferit noua, la Bursa de Valori Bucuresti, oportunitatea de a pregati trecerea programului Made in Romania spre zona digitala.
Suntem incantati ca am gasit in Microsoft partenerul care sa ne ofere know-how-ul tehnologic pentru a dezvolta platforma Made in Romania. Astfel, antreprenorii au la dispozitie un mecanism tehnologic simplu si, totodata amplu, pentru atragerea finantarii, fie ca vorbim de bursa, business angels, venture capital, sau banci, precum si acces la programe de accelerare a afacerii si, bineinteles, la consultanti cu experienta in dezvoltarea sustenabila a companiilor.
Ne dorim ca Made in Romania sa fie similar unui one-stop-shop pentru antreprenori, unde sa aiba acces la toate mecanismele necesare pentru dezvoltare", a declarat Adrian Tanase, directorul general al BVB.