Guvernul britanic aloca 100 de milioane de lire sterline pentru o campanie PR despre BREXIT
brexituniunea europeanamarea britaniecampanie pr
Guvernul Marii Britanii a lansat o campanie de informare, menita sa transmita cetatenilor informatii esentiale despre Brexit. Firma care se ocupa de campania britanicilor ar fi primit 100 de milioane de lire sterline.
Prin campania de PR a Guvernului Britanic, vor fi instalate panouri de informare in centrul Londrei, dar si standuri cu personal intruit care sa ofere britanicilor raspunsul la intrebarile privind iesirea din Uniunea Europeana. De asemenea, cetatenii sunt intrumati sa intre pe site-ul oficial al al campaniei,
gov.uk/brexit, unde autoritatile au intocmit buletine informative cu privire la cele mai interesante subiecte privind Brexit-ul.
Guvernul Marii Britanii spera ca astfel cetatenii sa fie informati cu privire la implicatiile pe care le are Brexitul si la felul in care acesta le va influenta sau nu viata sociala, locul de munca sau cheltuielile.
Sub denumirea de #GetReadyForBrexit, campania Guvernului Britanic a ajuns imediat virala pe retelele de socializare, oamenii aratandu-si interesul pentru aspectele ce tin de Brexit.
Klaus Iohannis si Boris Johnson au purtat, saptamana trecuta, o convorbire telefonica la solicitarea premierului britanic. Boris Johnson l-a asigurat pe presedinte ca romanii din Marea Britanie vor avea drepturile asigurate dupa Brexit.
Administratia prezidentiala a transmis un comunicat de presa in care informeaza opinia publica despre discutia dintre presedinte si premierul Marii Britanii.
”Presedintele Romaniei i-a transmis premierului Boris Johnson ca prioritatea majora a tarii noastre este protejarea drepturilor cetatenilor romani din Marea Britanie. In cadrul convorbirii, au fost discutate, in principal, relatiile dintre Romania si Marea Britanie, precum aspecte legate de procesul de retragere a Marii Britanii din Uniunea Europeana
In acest context, Presedintele Klaus Iohannis a subliniat ca, si in perioada urmatoare, cetatenii, atat cei europeni din Marea Britanie, cat si cei britanici din UE 27, trebuie sa ramana o prioritate, scopul fiind acela ca, indiferent de scenariul spre care vor evolua negocierile, efectele negative care ar afecta vietile acestora sa fie reduse cat mai mult posibil”, se arata in comunicatul de presa.
Citeste si:
Concurenta analizeaza preluarea statiilor de distributie ale Art Petrol de catre OMV Petrom Marketing