Revolutie in advertising: Sony lanseaza in premiera conceptul Microtising
microtisingsony advertisingsony 4k ultra hd
Sony lanseaza in premiera conceptul de "Microtising", care consta in anunturi publicitare de dimensiuni reduse, plasate pe ghetele jucatorului de fotbal Olivier Giroud de la Arsenal Londra, imagini care pot fi observate doar la rezolutia 4K Ultra HD.
In premiera in lumea fotbalului, Sony a incheiat un parteneriat cu fotbalistul francez Olivier Giroud, jucator al clubului Arsenal Londra, pentru promovarea campaniei "Microtising" care subliniaza calitatea culorilor si bogatia de detalii redate de televizoarele cu tehnologie 4K.
Datorita calitatii imaginilor redate de televizoarele Sony BRAVIA 4K Ultra HD, care ofera de patru ori mai multe detalii decat cele Full HD, Sony a identificat o noua oportunitate pentru companiile de advertising. Anunturile publicitare nu trebuie sa mai aiba dimensiuni la fel de mari ca inainte, iar acest nou mediu poate merge mana in mana cu publicitatea traditionala, aratand fanilor tehnologiei 4K un nou mod de impachetare a reclamelor in timp ce urmaresc meciul de fotbal la o calitate fara precedent.
Cea mai noua campanie de "Microtising" - cuvantul fiind un hibrid intre microscopic si advertising – va promova logoul 4K tiparit pe ghetele jucatorului de fotbal Giroud in incercarea de a sublinia calitatea si claritatea imaginilor– un detaliu care poate fi observat doar cu ajutorul tehnologiei Sony 4K Ultra HD.
Olivier Giroud explica de ce a ales sa se implice in aceasta campanie: "Fotbalul este pasiunea mea si am vrut ca toti cei care urmaresc jocul sa traiasca aceleasi sentimente ca si mine cand alerg pe teren. Televizoare 4K sunt cele care pot transpune cel mai usor telespectatorul in acest sentiment. Campania Sony "Microtising" este cu atat mai interesanta cu cat aceste detalii pot fi observate doar cu ajutorul tehnologiei 4K. Astfel, cu cat fanii mei reusesc sa vada mai multe detalii si sa se simta mai aproape de mine, cu atat este mai bine. Detaliile sunt foarte importante si atunci cand joci, si atunci cand privesti, iar televizoare Sony 4K Ultra HD iti ofera detalii fara precedent."
Parteneriatul are la baza succesul primei campanii de "Microtising" lansata de Sony la turneul de tenis de la Wimbledon 2013, in timpul careia jucatoarea britanica Anne Keothavong a purtat anunturi publicitare microscopice pe unghii, pe sireturile de la pantofi si pe echipamentul sportiv, evidentiind astfel profunzimea si claritatea de care te poti bucura doar pe un ecran 4K care arata de patru ori mai multe detalii decat unul Full HD.
Motoi Kawamura, seful departamentului European de Marketing si Product Planning al diviziei de televizoare explica: "Televizoarele noastre 4K Ultra HD sunt intr-adevar potrivite pentru programele sportive, pentru ca poti sesiza orice detaliu si orice avantaj care justifica frumusetea fotbalului. Giroud este unul dintre cei mai buni atacanti din Europa si un maestru al fotbalului, astfel ca "Microtising"-ul pe ghetele sale va pune in evidenta frumusetea si claritatea imaginilor 4K prin frumusetea jocului sau. El aduce calitatea care aprinde fiecare meci al sau, iar tehnologia 4K aduce calitatea care sa aprinda fiecare meci pe care telespectatorii il urmaresc. Giroud a fost alegerea perfecta pentru aceasta campanie."
"Campania va integra de asemenea anunturi plasate pe iarba, pentru ca si gazonul constituie un punct important in evolutia unui jucator. Aceasta relatie dintre jucator si gazon este la fel de potrivita cum sunt televizoarele Sony 4K pentru fotbal – speram ca telespectatorii sa se identifice cat mai mult cu trairile din stadion", completeaza Motoi Kawamura.