Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul articolelor de presa cu informatii pozitive
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa gasesti noi clienti cu ajutorul articolelor de presa cu informatii pozitive
Aceasta este metoda mea preferata de abordat noi clienti.
De ce? Pentru ca articole de presa cu informatii pozitive apar, in general, despre oameni importanti cu functii si venituri semnificative. Iar acestia sunt potentiali clienti pentru fooooooarte multi agenti de vanzari si firme.
Insa cum sa ajungi la ei?
Aici e o mare arta! Pentru ca oamenii acestia sunt aparati nu de o secretara ci, deseori, de armate de secretare si aghiotanti.
Sigur, ideal ar fi sa gasesti numarul de telefon mobil si sa suni direct. Dar nu o sa vorbim despre acest aspect pentru ca nu se prea intalneste in realitate. In plus, chiar daca faci rost de numarul de telefon al persoanelor respective, sunt sanse maxime mari ca persoanele importante pe care le apelezi sa nu raspunda la numere de telefon necunoscute.
Prin urmare, sa zicem ca ai gasit urmatorul articol pe internet:
Bilantul sefilor din consultanta imobiliara la final de an
Sorina Negrila, 17 Decembrie 2010
Curtate inainte de criza pentru mediul de lucru si oportunitatile oferite, marile companii de consultanta imobiliara au fost puse la incercare in ultimii ani, multi jucatori renuntand la cursa si reorientandu-se catre alte domenii. Wall-Street.ro prezinta bilantul de final de an a patru dintre cei mai puternici manageri din piata de profil.
Qwerty: Am iesit din expectativa si ne-am maturizat
In 2010, piata imobiliara a iesit din expectativa, spune Ilinca Manolescu, managing director al companiei de consultanta imobiliara Qwerty International. Ea da exemplu anumite companii care au vandut active imobiliare sub presiunea creditelor sau au realizat parteneriate in vederea continuarii proiectelor, precum si companii cu lichiditati sau credibilitate foarte buna in fata finantatorilor care au profitat de scaderea chiriilor si a pretului terenurilor pentru a se extinde.
„Piata de consultanta s-a maturizat si m-a bucurat accentul pe care l-au pus clientii pe calitatea serviciilor pe care le primesc. Lupta pentru castigarea de cota de piata a mutat temporar focusul companiilor asupra preturilor. In cele din urma insa, calitatea serviciilor a fost decisiva in castigarea unor portofolii importante“, povesteste Ilinca Manolescu.
Cel mai bun sfat primit in 2010 a fost legat de munca, invatatura si inovatie. „Daca muncesti cu dedicare si perseverenta, daca inveti constant si cauti idei noi si solutii inovative, vei avea rezultate bune chiar si in situatiile de piata dificile“, a fost deviza managerului in ultimul an.
In acest an, biroul Qwerty a pus accent pe multa munca, dedicare, cresterea calitatii si a dezvoltat idei noi de business. Compania a lucrat la multe tranzactii pe piata de vanzare de terenuri si pe cea a investitiilor imobiliare.
„Am realizat cateva tranzactii extrem de importante in a doua jumatate a anului. Departamentul de retail a inchiriat peste 30.000 mp spatii in centre comerciale, atat in Bucuresti, cat si in tara, si a inaugurat centrul comercial Gold Plaza din Baia Mare. Am inchiriat, de asemenea, peste 320 de magazine stradale in Bucuresti si in tara, afirma managerul Qwerty. Din punct de vedere al veniturilor incasate, Qwerty a avut cea mai mare crestere pe segmentul de retail, respectiv 300%.
Interesul companiilor a crescut si pe piata de inchirieri spatii de birouri, mai spune Manolescu, adaugand ca sunt cateva tranzactii importante care se vor semna la inceputul anului 2011. Pe segmentul de consultanta, cel mai activ a fost departamentul de evaluari, urmat de departamentul building surveying, care a monitorizat proiectele imobiliare pentru bancile finantatoare.
Pentru anul viitor, Qwerty isi propune mentinerea pozitiei de lider pe piata de consultanta imobiliara business to business“, potrivit Ilincai Manolescu.>>
Cum gasesti acum adresa de e-mail a Ilincai Manolescu pe care ti-ai dori-o de client?
Iata in continuare trei variante:
Varianta 1:
Cauta pe Google dupa cuvintele-cheie contact email Ilinca Manolescu Qwerty International. Ai sa fii surprins cat de usor o sa descoperi astfel foarte multe dintre adresele de e-mail care te intereseaza.
Varianta 2:
Cauta pe Google dupa cuvintele cheie manager director Qwerty International. Afla astfel numele altor persoane care lucreaza la Qwerty International. Sa presupunem ca ai aflat astfel numele a alti doi directori, printre care Victor Damaschin.
Acum cauta din nou pe Google contact email Victor Damaschin Qwerty International si descopera adresa de e-mail a lui Victor care ar putea fi:
victor.damaschin@qwerty.ro (prenume.nume @qwerty.ro) sau
vdamaschin@qi.ro (initialaprenumelui nume @qi.ro) sau
vidama@qwertyinternational.ro (primele 2 litere ale prenumelui si primele 4 litere ale numelui @qwertyinternational.ro ) .
Care este in acest caz adresa de e-mail a Ilincai Manolescu? Foarte simplu:
ilinca.manolescu@qwerty.ro sau
imanolescu@qi.ro sau
ilmano@qwertyinternational.ro .
Varianta 3:
Intra pe contul tau de Linkedin (daca n-ai, iti recomand sa-ti faci unul imediat, Facebook-ul este pentru networking-ul personal, pentru prieteni, Linkedin-ul pentru networking-ul profesional) si cauta profilul Ilincai Manolescu.
Daca ii poti trimite direct un e-mail, foarte bine!
Daca insa nu o poti contacta direct pentru ca ai doar un cont gratuit si Ilinca Manolescu nu este in relatie de gradul 1 cu tine pe Linkedin, vezi in ce grupuri de discutii de pe Linkedin este inscrisa d-na Manolescu si inscrie-te si tu acolo. (Ulterior poti iesi foarte usor din aceste grupuri daca te deranjeaza prezenta ta acolo.) Odata acceptat in grup vei putea foarte simplu, ca membru, sa trimiti mesaje oricarei persoane din acel grup.
Simplu? Nu, nu e chiar simplu, dar ca sa ajungi la d-na Manolescu nu poate fi usor. Comorile sunt intotdeauna bine ascunse si nu te-asteapta pe toate drumurile.
OK, acum ce mesaj sa-i trimiti?
Daca ii expediezi unul cu subject line-ul „Oferta de exceptie din partea firmei GFRT Group srl“ si in textul mesajului o sa incepi cu „Stimata doamna / Stimate domn, Avem deosebita placere de a supune atentiei dvs. oferta noastra incredibila de aspiratoare CFRDRTY, la pretul greu de crezut de numai 100 de lei“ este imposibil de crezut ca vei obtine vreun rezultat cu exceptia situatiei in care Ilinca Manolescu cauta de vreo doi ani de zile aspiratoarele tale si nu a reusit pana acum sub niciun chip sa te gaseasca. :))
Prin urmare un mesaj initial ca cel de mai jos cred ca te-ar ajuta mult mai mult.
Subject line:
Felicitarile mele pentru interviul pe care l-ati acordat pe Wall-Street.ro
Body text:
Stimata d-na Ilinca Monolescu,
Felicitarile mele pentru interviul pe care l-ati acordat pe Wall-Street.ro si pe care am avut placerea sa-l citesc!
M-am bucurat sa-mi vad confirmata si de dvs. credinta pe care o am cu privire la faptul ca intotdeauna calitatea va fi apreciata de catre clienti si, pe termen lung, strategia „calitate ridicata“ are mari sanse de reusita fata de strategia „sa vindem cat mai ieftin“.
Apoi, mi-a placut foarte mult deviza dvs. din 2010: „Daca muncesti cu dedicare si perseverenta, daca inveti constant si cauti idei noi si solutii inovative, vei avea rezultate bune chiar si in situatiile de piata dificile“, Mi-am notat-o si eu, sper sa-mi aduca si mie aceleasi rezultate ca si dvs.
Cu speranta ca ne veti mai bucura si pe viitor cu interviuri de-ale dvs., inchei aici si va doresc toate cele bune!
Cu stima,
Mircea Enescu
Reprezentant de vanzari
GFRT Group srl
str. Plopilor nr. 897, sector 9, Bucuresti
Tel.: 0722 888 999
E-mail: mircea.enescu@gfrtgroup.ro
Daca ai sa-mi spui acum „Bine, bine, dar unde e vanzarea?“, da-mi voie sa te intreb mai intai, daca ai fi in locul d-nei Ilinca Manolescu, ti-ar placea sa primesti un astfel de mesaj? I-ai acorda atentie?
Cati agenti de vanzari crezi ca i-au scris d-nei Manolescu astfel de mesaje? Sunt sanse maxime ca raspunsul sa fie „niciunul“, desi m-as bucura enorm sa fiu contrazis de realitate.
Bineinteles, dupa vreo doua – trei saptamani, agentul de vanzari ii va scrie din nou potentialului client Ilinca Manolescu. De data aceasta textul va fi unul comercial, ca de exemplu:
Subject line:
Care-i cea mai sigura si mai rapida varianta de eliminare a prafului din locuinta?
Body text:
Stimata d-na Ilinca Monolescu,
Daca va preocupa praful plin de bacterii si microbi din locuinta dvs., atunci cred ca v-ar fi util sa aflati ca, potrivit unui recent studiu intreprins in Marea Britanie de un institut independent, aspiratoarele CFRDRTY sunt cele mai eficiente in lupta cu praful.
Mai exact, aceste aspiratoare prezente acum si in Romania:
absorb 98% din praful din locuinta, spre deosebire de media de numai 65% a unui aspirator obisnuit;
au nivel al zgomotului cu 70% mai mic decat zgomotul produs de un aspirator obisnuit;
pana la sfarsitul lunii pot fi achizitionate la un pret special redus cu 50% fata de pretul de lista.
In cazul in care ati dori mai multe informatii despre aspiratoarele CFRDRTY ori v-ar interesa sa beneficiati de o demonstratie gratuita si fara nicio obligatie a calitatii lor, va asigur, d-na Manolescu, ca voi fi onorat sa va ajut.
Cu stima,
Mircea Enescu
Reprezentant de vanzari
GFRT Group srl
str. Plopilor nr. 897, sector 9, Bucuresti
Tel.: 0722 888 999
E-mail: mircea.enescu@gfrtgroup.ro
P.S. Deviza dvs. din 2010 „Daca muncesti cu dedicare si perseverenta, daca inveti constant si cauti idei noi si solutii inovative, vei avea rezultate bune chiar si in situatiile de piata dificile“, se afla in continuare la loc de cinste pe biroul meu. Va multumesc!
Iata cum mesajele de e-mail bine gandite si atent concepute pot avea un impact mult superior enervantelor mesaje trimise de peste 99% dintre agentii de vanzari cu
subject line-ul:
„Oferta de exceptie din partea firmei GFRT Group srl“
si cu body textul:
„Stimata doamna / Stimate domn,
Avem deosebita placere de a supune atentiei dvs. oferta noastra incredibila de aspiratoare CFRDRTY, la pretul greu de crezut de numai 100 de lei“.
Te gandesti ca aceste mesaje pot fi considerate SPAM? Definitia spam-ului conform wikipedia.org precizeaza foarte clar ca un e-mail poate fi clasificat astfel doar daca este trimis simultan catre mii de destinatari cu acelasi continut.
Ori ambele mesaje trimise d-nei Ilinca Manolescu sunt:
personalizate cu numele destinatarului;
nu pot fi trimise in aceeasi forma niciunei alte persoane nici simultan, nici la un anumit interval de timp.
Da-mi voie, te rog, sa insist inca o data pe faptul ca succesul acestei metode de abordare este asigurat de atentia ta maxima la detalii, precum si de grija cu care creezi mesajele de e-mail personalizate.
Autor: Mircea Enescu
Cu o experienta de 15 ani in domeniul vanzarilor si al comunicarii, Mircea este trainer senior de vanzari. Daca vrei sa afli si tu mai multe despre cum sa vinzi mai bine, mai repede, mai mult si cum sa eviti cele mai frecvente greseli in relatiile cu clientii, atunci viziteaza blog-ul lui la adresa www.mirceaenescu.ro chiar acum. Descopera aici cum poti intra GRATUIT in posesia cartii sale “Cum sa gasesti noi clienti – 12 metode de succes verificate in Romania, ilustrate cu exemple detaliate” (61 de pagini format A4), precum si a 2 Rapoarte Speciale: "50 de sfaturi despre cum sa vinzi ca sa ai rapid succes in vanzari" si "50 de recomandari ca sa castigi zilnic 2 ore in plus".
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"