Trendyol face ravagii in Romania! La doar un an de la intrarea pe piata, am luat fata Europei Centrale si de Est
trendyolcumparaturi online
Intrat pe piata din Romania de numai un an, Trendyol se bucura de un succes rasunator, avand deja 1,3 milioane de clienti la noi in tara. Astfel, Romania devine piata de forta in toata regiunea Europei Centrale si de Est.
Romania reprezinta nu mai putin de 70% din baza de utilizatori ai platformei in regiune, potrivit unui comunicat oficial al companiei.
„Rezultatele obtinute in primul nostru an de activitate in Romania ne-au confirmat inca o data ca am ales sa ne extindem pe o piata cu un apetit pentru oferta noastra. Dupa inaugurarea depozitului din Stefanesti, urmatorii nostri pasi includ extinderea echipei, deschiderea unui birou local Trendyol si investitii in tehnologie de ultima generatie”, a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Shopping-ul online explodeaza in marile orase
Datele Trendyol arata ca majoritatea comenzilor plasate anul trecut au venit din marile centre urbane. Bucurestiul domina clasamentul, urmat de Cluj-Napoca si Constanta. De altfel, capitala Romaniei a reusit o performanta remarcabila si la nivel international: in ultimul trimestru din 2024, s-a clasat printre primele trei orase din afara Turciei ca numar de comenzi, alaturi de Baku si Riyadh.
Romancele au fost cele mai active pe platforma, iar preferintele lor au fost clare: rochiile, puloverele si bluzele s-au numarat printre cele mai vandute articole de moda.
Black Friday: Romania, campioana vanzarilor in regiune
Luna noiembrie a fost un adevarat boom pentru Trendyol! Romania s-a impus ca lider absolut in Europa Centrala si de Est in timpul celor doua campanii de Black Friday, cu aproape 3 milioane de produse vandute in doar doua saptamani.
Brandurile romanesti, tot mai vizibile pe Trendyol
O veste buna pentru antreprenorii locali: Trendyol a inceput sa integreze branduri romanesti pe platforma spre finalul anului 2024 si, intr-un timp record, a reusit sa atraga peste 20 de nume cunoscute, printre care Mini Prix, Gerovital, Mayie, Drool si Bebeluc. Planurile pentru 2025 sunt si mai ambitioase – peste 200 de noi comercianti locali urmeaza sa intre pe platforma, diversificand oferta de produse.
Trendyol Romania in cifre
In 2024, platforma a reunit 6.600 de vanzatori activi si a oferit romanilor acces la peste 4 milioane de produse. Printre cele mai cautate branduri s-au numarat US Polo Assn, Happiness Istanbul, Nike, Madmext, Tommy Hilfiger, Adidas si Puma.
Sursa foto: freepik.com