Syngenta lanseaza Embrelia, un fungicid de ultima generatie, in cadrul Forumului pentru Pomicultura OptiTech
syngentasyngenta romaniaproductivitateculturidirectorcomunicare
Aproximativ 120 de cultivatori de pomi fructiferi din toata tara care detin livezi insumand suprafete totale de aproximativ 4.000 de hectare, reprezentanti ai supermarketurilor, ai Organizatiilor Interprofesionale, reprezentanti ai catedrei USAMV si ai Timac Agro vor participa la cea de a V-a editie a Forumului OptiTech pentru Pomicultura, organizat de compania Syngenta.
Evenimentul se va desfasura in perioada 11- 12 februarie 2014, la hotelul Hilton din Sibiu.
Printre invitati se numara si specialisti din strainatate care vor impartasi din experienta lor participantilor. Jan Hoogland, expert tehnic culturi pomicole la Syngenta Olanda, va aborda strategiile de combatere a bolilor si de pozitionare a produselor in schema de tratamente a livezilor, iar Joris Wisse, specialist consultant la Comisia de Consultanta in Pomicultura Olanda, va prezenta tehnicile de taiere a pomilor fructiferi, incluzand si o sesiune demonstrativa cu pomicultorii invitati.
Cu aceasta ocazie, Syngenta va lansa Embrelia, un fungicid de ultima generatie contra rapanului si fainarii la mar si par. Produsul, prezent pana acum doar in loturile de adaptabilitate si aflat in curs de omologare in toata Europa, va fi lansat oficial in cadrul Forumului OptiTech, Romania fiind prima dintre tarile Uniunii Europene unde se va comercializa produsul.
Embrelia actioneaza preventiv si curativ asupra rapanului si fainarii, diferentiindu-se prin tehnologia de „dubla legatura”: aderenta mai buna la stratul de ceara de pe frunze si afinitatea puternica la locul de legare pentru enzima succinat dehidrogenaza (SDH). Acest mod de actiune asigura o rezistenta mai mare a fungicidului, o protectie de durata si in concluzie, livezi productive.
“Lansarea lui Embrelia vine in sprijinul fermierilor romani, raspunzand nevoii de crestere a productivitatii si de asigurare a calitatii productiilor obtinute”, a declarat Richard Matei, Directorul de Marketing, Syngenta Romania. “Aducerea pe piata din Romania a unor astfel de tehnologii revolutionare de protectie a culturilor, de ultima generatie, se aliniaza perfect obiectivului de crestere profitabila si reflecta angajamentul nostru din The Good Growth Plan de a veni in sprijinul fermierilor pentru a creste productivitatea culturilor”, a mai declarat Andrei Marutescu, Directorul de Comunicare, Syngenta Romania.