Seful foodpanda Romania: Am scos restaurante din platforma pentru ca aveau prea multe review-uri negative
foodpandacomenzi onlinecomenzi mancare
Platforma online de comenzi de mancare din Romania a renuntat la unele restaurante din cauza faptului ca aveau multe review-uri negative din partea consumatorilor.
”Calitatea restaurantelor este foarte importanta pentru noi. Am renuntat la unele unitati din cauza ca existau prea multi consumatori nemultumiti. Sunam clientii nemultumiti pentru a analiza plangerile lor, dar avem si oameni pe teren care verifica plangerile acestora”, a afirmat Radu Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania (foto).
Acesta a subliniat ca sunt avute in vedere trei aspecte cand se accepta in retea un nou restaurant: 1.mancare buna, 2.preturi accesibile si 3.timpul de livrare.
foodpanda sarbatoreste 1 an de la lansarea pe piata locala si a ajuns la peste 250 de restaurante listate pe platforma in septembrie 2014, de cinci ori mai multe fata de perioada similara a anului trecut, cand s-a lansat pe piata locala. Oficialii companiei spera sa depaseasca cifra de 400 de unitati in acest an. In septembrie 2013, la momentul intrarii pe piata din Romania, erau 50 de unitati in retea.
Compania are in plan, pentru finalul anului, extinderea in toate orasele cheie din Romania. In mai putin de un an, compania s-a extins in 9 orase importante din tara, in Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Constanta, Ploiesti, Oradea, Brasov si Arad. Tot in mai putin de un an, peste 50% dintre comenzile zilnice inregistrate de foodpanda in Romania sunt realizate de pe aplicatia mobila, disponibila gratuit in Appstore, Google Play si Windows Store, aceasta fiind cea mai mare rata de comenzi mobile a foodpanda din Europa Centrala si de Est.
Romania este urmata de Serbia (cca. 40%) si Ungaria (cca. 25%).
„Romania este o tara importanta pentru noi, partenerii pe care i-am atras au fost deschisi si fascinati de toate avantajele de marketing si de vanzari de care pot beneficia din partea unui partener puternic, cu know-how relevant pe zona de online si mobile. Mai mult, consumatorii romani sunt foarte activi si familiarizati cu aplicatiile mobile. Romania se numara printre tarile cu cele mai multe comenzi foodpanda plasate de pe aplicatia pentru mobil, peste jumatate din comenzile totale fiind facute via smartphone”, declara Ralf Wenzel, Co-Fondator si CEO global foodpanda.
Potrivit acestuia, compania va continua sa investeasca in extinderea platformei in Romania si in atragerea de noi restaurante, tintind cele mai populare si apreciate branduri in randul consumatorilor.
„Obiectivul nostru principal in Romania, ca in oricare alta tara in care suntem prezenti, este sa devenim realmente un „E-bay” al comenzilor de mancare, iar pentru a atinge aceasta tinta ne propunem sa incheiem parteneriate cu toate restaurantele apreciate de consumatorii romani pana la finalul lui 2015, si sa atragem o cota de piata chiar si mai ridicata”, declara si Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.
Din momentul lansarii pe plan global, in 2012, foodpanda/hellofood a obtinut finantari in valoare de peste 100 milioane de dolari. Recent, platforma globala de comenzi de mancare a achizitionat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piata ruseasca de comenzi de mancare. Platforma online pentru comenzi de mancare ajuta restaurantele sa isi creasca vanzarile prin intermediul site-ului si al aplicatiei, oferindu-le totodata tehnologii si instrumente de analytics performante. Clientii isi pot alege mancarea preferata online, iar foodpanda proceseaza comanda si o trimite direct catre restaurant, care se ocupa de livrare. Compania a lansat recent noua generatie a aplicatiei pentru mobil, disponibila pentru terminalele smart cu cele mai importante sisteme de operare.