S-a lansat Carta Alba a IMM-urilor din Romania 2017, editia a XV-a
carta alba immilan laufermediu de afaceri
Astazi a avut loc lansarea "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2017", editata de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR). Actualul raport de cercetare cuprinde opiniile a circa 830 de antreprenori cu afaceri mici si mijlocii.
Lucrarea, care anul acesta ajunge la cea de-a XV-a editie, este cel mai important raport de cercetare privind situatia IMM-urilor din Romania, antreprenoriatul, performantele si problematica IMM-urilor fiind un titlu de referinta in literatura de specialitate, atat in Romania cat si la nivelul Uniunii Europene.
Mediul economic romanesc este intr-o continua schimbare, iar publicatia evidentiaza cantitativ si calitativ situatia, tendintele si directiile de sustinere si dezvoltare ale mediului de afaceri romanesc.
"Astazi a avut loc lansarea "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania", lucrare editata de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania - CNIPMMR, partener important al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.
Este cel de-al XV-lea raport de cercetare privind fenomenul antreprenorial si problematica IMM-urilor din Romania, un titlu de referinta in literatura de specialitate.
Am vorbit despre proiectele si programele derulate de ministerul nostru, politici antreprenoriale, despre importanta corelarii educatiei antreprenoriale cu experienta.
Evenimentul s-a desfasurat sub egida sarbatoririi a 25 de ani de la infiintarea CNIPMMR si a 146 ani de activitate patronala.", a scris Ilan Laufer pe
pagina sa de Faccebook.
Grupurile tinta carora le este destinat raportul de cercetare incorporat in Carta Alba a IMM-urilor 2017 sunt:
- intreprinzatorii si managerii din IMM-uri, care pot utiliza numeroasele informatii privind mediul intreprenorial si bunele practici manageriale, in vederea cresterii functionalitatii si performantelor firmelor in care lucreaza;
- organismele administratiei centrale si locale cu atributii in domeniul economic;
- organizatiile de IMM-uri, celelalte organizatii patronale si sindicale nationale, de ramura si locale s.a.;
- liderii politici la nivel national, regional si local, interesati in realizarea unui mediu de afaceri favorizant agentilor economici;
- mass-mediei nationale, regionale si judetene care abordeaza problematica economico-sociala;
- organizatiile si organismele internationale interesate de starea si evolutia mediului de afaceri din Romania, de evolutia performantelor IMM-urilor si ale economiei Romaniei.
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing