O retea de magazine, crestere cu 10 procente la 9 luni
lemetretea magazineinvestitii retail
Reteaua de magazine LEM'S a investit 2 milioane de lei in cel mai mare magazin al sau din Romania, in Vulcan Value Center.
Lemet, unul dintre cei mai mari producatori de mobila la nivel national, a deschis al treilea magazin din acest an in Complexul Comercial - Vulcan Value Center din Bucuresti.
Noul spatiu comercial LEM’S masoara 2000 de mp, se intinde pe doua niveluri si este cel mai mare magazin al retelei. Investitia in acest spatiu comercial s-a ridicat la 2 milioane de lei.
„Acum, reteaua LEM’S numara trei magazine proprii doar in Bucuresti: unul in Dristor, altul in Obor si al treilea, nava amiral a retelei, in Vulcan Value Center. Cele trei magazine se intind pe suprafete mai mari de 1000 mp, fapt ce ne ofera posibilitatea sa expunem o mai mare varietate de mobilier. Reteaua de magazine LEM’S acopera in Bucuresti peste 4000 mp de showroom. Capitala detine acum prima pozitie in topul vanzarilor retelei LEM’S” declara Adrian Rizea, director comercial LEM’S.
De la inceputul acestui an, LEM’S si-a extins reteaua cu alte doua magazine de peste 1200 mp, situate in Onesti si Botosani. Pentru deschiderea celor doua magazine LEM’S s-au investit 2,5 milioane de lei.
„Este important sa subliniem ca toate magazinele de mobila ale Lemet opereaza sub brandul LEM’S si sunt amenajate la acelasi standard de calitate in toate judetele tarii. Dezvoltarea permanenta a gamelor de produse ne obliga sa cautam spatii mai generoase pentru magazinele noi sau pentru relocare, in cazul celor vechi” declara Adrian Rizea. Cu magazinul LEM’S din Vulcan, reteaua LEM’S ajunge la o suprafata totala de retail la nivelul intregii tari, de peste 66.000 mp. Magazinele LEM’S au ajuns la 9 luni la afaceri de 162 milioane de lei Dupa noua luni din 2014, afacerile retelei de magazine LEM’S au ajuns la 162 de milioane de lei, depasind cu 10 procente aceeasi perioada a anului trecut.
„Anul acesta reteaua de magazine LEM’S beneficiaza din plin de investitiile din 2012 si 2013. Acum avem o retea vasta, magazinele sunt mai generoase ca suprafata de expunere, iar gama de produse este mult mai variata. Avem pe de o parte produse si programe asezate pe verticala de la economic la premium plus si lux. Pe de alta parte ne-am extins pe orizontala, astfel incat fiecare dintre aceste paliere de pret sa ofere mai multe optiuni” declara Adrian Rizea.
Foto: Compania.