L'Oreal preia trei branduri de ingrijire a pielii de la Valeant Pharmaceuticals
valeant pharmaceuticalsproduse de ingrijire a pieliiceraveacnefree si ambilotiuni de curatare
Grupul francez de cosmetice L'Oreal a anuntat preluarea a trei marci de produse pentru ingrijirea pielii de la compania Valeant Pharmaceuticals, in cadrul programului grupului canadian de cosmetice de restructurare si reducere a datoriilor, relateaza Bloomberg.
Francezii vor plati 1.3 miliarde de dolari pentru liniile de produse CeraVe, AcneFree si Ambi, care insumeaza venituri anuale de 168 de milioane de dolari.
Miscarea celor de la L’Oreal vine ca urmare a cererii tot mai accelerate pentru produse de ingrijire a pielii, iar in acest context noua divizie ar putea cunoaste cea mai accelerata crestere in cadrul grupului.
Fondata in 2005, linia CeraVe dezvolta lotiuni de curatare, crème hidratante si produse pentru bebelusi, fiind unul dintre brandurile din Statele Unite cu cea mai mare crestere pe segmentul sau, sustin reprezentantii L’Oreal.
AcneFree ofera tratamente anti-acnee si lotiuni de curatare, in vreme de Ambi produce tratamente impotriva punctele negre si pentru luminozitatea pielii.
Cele trei linii de produse vor spori prezenta grupului francez pe piata americana. Potrivit estimarilor grupului, noile branduri vor dubla veniturile pentru divizia de cosmetice.
Produsele Valeant vor fi integrate diviziei Vichy si La Roche-Posay, din divizia Active Cosmetics.
Valeant a mai anunțat luni ca vinde divizia producatoare de medicamente oncologice grupului chinez Sanpower, pentru 820 milioane de dolari.
Vanzarea de active face parte din eforturile noului director general al Valeant, Joseph Papa, de a repune compania pe linia de plutire dupa scandalul de frauda in care a fost implicata in 2016.
L'Oréal este prezent in peste 130 de tari de pe cinci continente. Cu o istorie de peste 100 de ani, grupul francez este prezent pe piata romaneasca de peste 19 ani.
L’Oréal Romania a luat fiinta ca entitate juridica distincta in iunie 1997, ajungand la ora actuala sa numere un portofoliu de 18 branduri distribuite in intreaga tara, reunite sub 4 divizii distincte ce sunt operate de peste 180 de angajati.