Cat a costat cel mai nou multibrand din Bucuresti
clothes boutiquestefano iervolinomultibrand
Cel mai nou multibrand din Bucuresti se deschide miercuri in urma unei investitii de 300.000 de euro.
Pentru primul an de operare, Clothes Boutique estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, atat din vanzarile offline, cat si din cele online, a anuntat compania.
Printre brandurile disponibile se numara Patrizia Pepe, Simona Barbieri, Allegri, Burberry, Dolce&Gabbana, Armani, Liu Jo, Moschino, Calvin Klein si Gallo.
In magazin se va comercializa haine de dama, colectii pentru barbati, respectiv pentru copii. Accesoriile reprezinta aproximativ 20% din stocul de marfa. Magazinul Clothes Boutique se intinde pe o suprafata de aproximativ 80 de metri patrati.
”Romanii sunt mari consumatori de moda, adora, cu precadere, brandurile italienesti, aceste doua motive fiind extrem de imporante in momentul in care am luat decizia de a demara investitia in acest boutique. Mai mult, am ales sa aducem si colectii pentru copii pentru ca romanii ii imbraca foarte chic inca de la varste mici”, spune Stefano Iervolino, unul dintre actionarii Clothes Boutique.
Magazinul are la vanzare colectii de primavara-vara, carora le-au fost aplicate discount-uri de pana la 50%, aferente perioadei anuale de reduceri. De asemenea, colectiile de toamna-iarna pot fi comercializate inca din prima zi de operare.
”Am facut o selectie de branduri pe care romanii le apreciaza, dar incercam sa impunem pe piata si designeri mai putin cunoscuti publicului din Romania, chiar daca sunt deja magazine care-i comercializeaza. Este vorba de Simona Barbieri, Patrizia Pepe, Kristina Ti si Max Verre etc”, spune Iulia Stefan, collection manager Clothes Boutique.
Clothes Boutique va deschide in curand si magazinul online, hainele putand fi achizitionate la aceleasi preturi ca in showroom. Livrarea se va face in 24 de ore, fara taxe de transport.
”Fiind un boutique, mizam pe fidelizarea clientilor, oferindu-le prompt informatii personalizate despre colectiile aduse la vanzare. Avantajul nostru in fata competitiei este ca avem pe stoc toata marfa comercializata online”, spune Stefano Iervolino.
Foto: Compania.