Carrefour Online vrea sa devina marketplace: Are in plan incheierea de parteneriate cu retaileri online specializati
carrefourflorideluxmarketplace
Carrefour Online a anuntat incheierea unui acord cu retailerul online de FlorideLux.ro pentru zona de buchete si aranjamente florale. Si acesta este doar inceputul.
”Vream sa oferim un sortiment cat mai variat de produse clientilor si vizam transformarea carrefour-online.ro intr-un marketplace prin atragerea mai multor retaileri specializati. Purtam discutii in acest sens cu mai multi retaileri”, a afirmat Vlad Ardeleanu, director commercial la Carrefour Romania.
Carrefour ar putea aduce pe platforma sa online retaileri specializati pe aparate foto, vinuri sau laptopuri.
Sunt vizate doar firme validate de piata, care au si certificat de calitate pentru a se putea integra mai usor si a se adapta la standardele impuse de Carrefour.
Carrefour vrea sa se dezvolte si pe zona de customer service, pe livrarea marfurilor in timp util si pe evolutia tehnologica a site-ului pentru a-l face cat mai accesibil cumparatorilor.
“Dupa sase luni de la inaugurare, Carrefour-online.ro si-a atins deja capacitate maxima de livrare a marfurilor, deja trebuie sa ne marim capacitatea”, a afirmat Ardeleanu.
Compania franceza are pe site peste 15.000 de produse alimentare si non-alimentare, din care ultimul segment depaseste 10% din oferta.
Numarul produselor noi este de circa 300 in fiecare saptamana.
Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro, s-a ferit sa dea o estimare referitoare la cresterea vanzarilor dupa acest acord.
Acesta considera ca, intr-o piata sanatoasa, matura, un astfel de parteneriat ar putea aduce un avans de 10-15% al vanzarilor pentru un retailer specializat.
Totodata, in aceasta perioada, cand exista sarbatori precum Valentine’s Day si Dragobete, vanzarile FlorideLux.ro ar putea creste si de zece ori.
Pentru moment, magazinul Carrefour-Online.ro prezinta in oferta sa 53 de varietati de buchete si aranjamente florale care vor fi livrate prin intermediul FlorideLux.ro.
Piata online din Romania valoareaza in jur de 600 milioane euro anual.
Foto: Carrefour.