Care au fost cele mai vizibile brand-uri Horeca, in prima jumatate a anului 2014
horecabrandurimedia trustvizibilitate brandurireclame
MediaTRUST a prezentat brand-urile cu cea mai mare vizibilitate in publicitate pe segmentul Horeca - lanturi de fast food, restaurante, pizzerii, cofetarii, cafenele, in primele sase luni ale anului.
Segmentul Horeca nu include hotelurile si pensiunile pentru acest studiu. Intre 1 ianuarie si 30 iunie 2014, s-au inregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca.
McDonald's este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.263 de reclame difuzate, avand un rate card estimat la 16.233.870 de euro.
Locul doi este ocupat de KFC, care a inregistrat 4.963 de reclame si un rate card de 7.669.711 de euro.
Subway este pe locul trei in clasament cu 650 de reclame si un rate card estimat la 555.730 de euro.
Pizza Hut a inregistrat 2.767 de reclame cu un rate card de 3.626.383, situandu-se pe primul loc in clasamentul pizzeriilor.
Presto Pizza este pe locul doi cu 632 de reclame si un rate card estimat de 180.376 de euro, urmata de Speed Pizza cu 113 reclame si un rate card de 69.445 de euro.
Topul celor mai vizibile restaurante in publicitate este condus de Hard Rock Cafe cu 783 de reclame si un rate card de 203.969 de euro.
Pe locul doi, a fost Beraria Siegfried cu 413 reclame inregistrate si un rate card de 111.076 de euro.
Trattoria Don Vito este al treilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numarului de reclame, cu 404 de reclame si un rate card de 100.836 de euro.
Primul loc la categoria cafenele/ceainarii este ocupat de Ceainaria Adevarul cu 60 de reclame si un rate card de 164.199 euro, urmata de The Institute si Cafe Louis, cu 3 reclame.
La categoria cofetarii, lantul Paul conduce cu 135 de reclame si 34.310 euro rate card, urmat de Bene Coffee and Cakes, cu numai o reclama si 2.240 de euro.
In prima jumatate a anului 2014, lanturile de fast food au inregistrat 18.955 de reclame, urmate de pizzerii cu 3.571 de reclame.
Restaurantele au inregistrat 2.922 de reclame, cafenelele 860 de reclame, iar cofetariile 139 de reclame.
In primele sase luni, au fost difuzate 26.447 de reclame la categoria food/horeca dintre care 21.374, la posturile de televiziune; 4.603, la posturile de radio si 470 in presa scrisa.
Printre sursele care au difuzat/publicat cele mai multe reclame se numara Kiss TV (4.135 reclame), Sport.ro (2.933 reclame), Romania TV (2.086 reclame), Radio Zu (1.627 reclame), Magic FM ( 1.360 reclame), Sapte Seri-Supliment (217 reclame).
Pentru vizibilitatea in publicitate, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 26.477 de reclame, difuzate la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria food/horeca.