Autoritatea Nationala pentru Turism aloca 300.000 de euro pentru publicitate outdoor in Republica Moldova
republica moldovaantcampanie outdoorturisti moldoveni
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) organizeaza o licitatie deschisa in valoare de 296.800 euro fara TVA.
ANT aloca banii pentru achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor in Republica Moldova.
Scopul este implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national, informeaza
Agerpres.
Una din prioritatile Autoritatii Nationale pentru Turism o reprezinta promovarea brandului turistic national pe piete externe.
Republica Moldova este identificata ca piata de oportunitate secundara.
Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media outdoor care prin expertiza echipei sale sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media pentru promovarea brandului turistic national in Republica Moldova.
Campania va tinti promovarea Romaniei in Republica Moldova si se va adresa cu prioritate potentialilor turisti, iar bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durata de 28 saptamani.
Campania outdoor are o planificare secventiala — octombrie-noiembrie 2014, martie-mai 2015, septembrie-octombrie 2015 — pentru a construi mesajul, canalul outdoor fiind singurul canal de comunicare in piata media Republica Moldova.
Buget este de aproximativ 99.000 euro/valoare de campanie. Numarul minim de locatii solicitat prin contract in perioada campaniei este de 175. Finantarea si plata se vor face prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDER).
Criteriul de atribuire a contractului de publicitate este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2014, ora 12,00.
Foto: Wikipedia.