Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei
de Vlad Strunescu la 23 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
metrou drumul tabereiorban metroufinalizare magistrala5 metrou 

Premierul Ludovic Orban a efectuat, in cursul zilei de ieri, o vizita de lucru pe santierul Magistralei M5 de metrou, impreuna cu ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

Prim-ministrul a declarat ca dezvoltarea metroului a reprezentat si reprezinta o prioritate pentru el si ca, atunci cand a fost ministru al Transporturilor, timp de un an si opt luni, a reluat investitiile la tronsonul 1 Mai-Laromet. 

Citeste si: Orban: Vom ataca la CCR Legea privind dublarea alocatiilor pentru copii
 
El s-a laudat, ca in scurtul sau mandat, desi nu a apucat sa finalizeze acest tronson, infrastructura, statiile au fost aproape gata si, de asemenea, a finalizat lucrarile la patru statii de metrou si tronsonul dintre "Nicolae Grigorescu" si "Anghel Saligny", inspre Autostrada Soarelui.
 
Potrivit premierului, tronsonul de pe Magistrala 5 - Drumul Taberei este pornit inca din perioada respectiva. 
 
"N-am apucat sa semnam contractul, sa lansam licitatia pentru constructie. A durat destul de mult pana s-a ajuns la semnarea contractului, in 2011, dupa aceea pana s-a ajuns efectiv in faza de executie. Important este ca, astazi, aceasta magistrala prinde contur si va fi data in folosinta cat de repede este posibil. 
 
Investitiile facute aici sunt investitii care au utilitate, lucrarea este extrem de complexa, o lucrare care, cu adevarat, contine foarte multe elemente de noutate. 
 
Sigur, noi vedem statiile, vedem diferitele sisteme. Numarul de scari rulante este cu aproape 50% mai mare pe zece statii fata de numarul de scari rulante din restul de 53 de statii. 

 
Sistemele automatice, sistemele de comunicatii, sistemele de comanda sunt ultramoderne, sunt inclusiv detalii tehnice care reprezinta o noutate pe aceasta magistrala si care reduc mentenante, cresc siguranta in exploatare si asigura un confort si o viteza de deplasare superioare fata de celelalte magistrale", a spus Orban.
 
Premierul a adaugat ca intentia Guvernului este sa investeasca in continuare masiv in metrou. 

"Magistrala 5 trebuie sa continue de la Eroilor pana la Pantelimon, studiu de fezabilitate exista, el trebuie reanalizat si, in baza studiului de fezabilitate, trebuie lansata procedura de realizare. 
 
De asemenea, legatura intre 1 Mai cu Otopeni, pe cele doua tronsoane - tronsonul finantat din fonduri europene si tronsonul care este finantat in parteneriat cu japonezii prin JBIC -, trebuie sa intre in linie dreapta si sa isi gaseasca, in urma procedurilor de licitatie, proiectantii si constructorii.
 
Dezvoltarea retelei de metrou este fundamentala pentru imbunatatirea conditiilor de trafic din Bucuresti, pentru asigurarea unei mobilitati urbane care sa nu fie poluanta si care sa permita deplasarea rapida, mult mai rapida prin metrou decat la suprafata, intre diferitele puncte in care circula cetatenii municipiului Bucuresti", a decalarat premierul.
 
Intrebat si cand se va circula cu metroul din Drumul Taberei, Ludovic Orban a dat urmatorul raspuns: "Cine se frige cu ciorba, sufla si in iaurt. Cand va fi, din punct de vedere tehnic, posibil de pus in circulatie, va fi pus in circulatie. Acest termen va fi cel mai rapid termen posibil".
 
"Din punct de vedere tehnic, am evaluat, am analizat care sunt problemele. De fapt, nu sunt. Sunt doua probleme tehnice, care pot fi realizate. Din pacate, nu se poate aplica o tehnologie mecanica de sapare pentru gura de ventilare, ci este vorba de o sapare manuala care se datoreaza unei specificitati a terenului si unor sisteme care trebuie puse la punct. 
 
Din cauza asta... dar, in niciun caz, nu dureaza... Dupa parerea mea, tehnic, se poate realiza in decurs de o luna jumate, maxim doua”, a mai spus prim-ministrul.

 
Intrebat cine plateste pentru ca metroul nu este gata, Orban a raspuns ca "important este ca metroul sa fie pus in functiune pentru cetatenii municipiului Bucuresti, in special pentru locuitorii din Drumul Taberei, cat mai repede posibil, atunci cand va fi, din punct de vedere tehnic, finalizat, fara niciun fel de risc pentru deplasare".

Citeste si: Orban: Romania va aplica modelul economic Kurzarbeit
 
"Acesta este lucrul cel mai important. Siguranta calatorilor este cea mai importanta. Faptul ca s-a investit in aceasta magistrala de metrou si ca ea va fi la dispozitia cetatenilor in cel mai scurt timp posibil, atunci cand, din punct de vedere tehnic, nu va exista niciun fel de risc", a incheiat Orban.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024
Analize

Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024

today20 Apr. 2025
Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?
Companii

Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?

today20 Apr. 2025
Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana
Economie

Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana

today19 Apr. 2025
Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!
Economie

Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!

today19 Apr. 2025
Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala
Imobiliare

Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala

today18 Apr. 2025
Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile
Companii

Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile

today18 Apr. 2025
UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii
Financiar-Bancar

UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii

today18 Apr. 2025
Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas
Mananca sanatos

Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas

today18 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x