7 motive pentru a nu va neglija bugetul!
baniafaceribuget
7 motive pentru a nu va neglija bugetul!
Cele 7 argumente pentru care, daca nu aveti inca un buget, trebuie sa va apucati de el chiar dupa citirea acestei articol.
Sau, daca aveti deja un asemenea instrument
financiar, e momentul sa va reconsiderati pozitia fata de importanta sa si sa-l consultati oricat de des este posibil. In cazul cifrelor, niciodata nu este prea mult (ca
bani in conturi sau ca ore petrecute cu analiza lor).
Fara alte comentarii, iata cele 7 motive pentru a nu va neglija bugetul:
Motivul nr. 1.
Bugetul va ajuta sa va controlati banii. Afacerea in care v-ati investit resursele financiare trebuie atent monitorizata, iar bugetul este unul din mijloacele de supraveghere. De multe ori, cel mai eficient.
Motivul nr. 2.
Bugetul va ajuta sa supravietuiti in UE. Nu e nici gluma si nici dramatizare. Mai ales daca aveti o firma mica, principala grija in primii ani de UE este sa supravietuiti, iar bugetul va spune cum stati.
Motivul nr. 3.
Bugetul va ajuta sa va dezvoltati. Odata rezolvata problema supravietuirii, puteti sa va ganditi la dezvoltare. Bugetul firmei va spune cum este cel mai bine sa va alocati resursele pentru indeplinirea obiectivelor.
Motivul nr. 4.
Bugetul va lasa sa dormiti linistit. Nimic mai important! Numai un om de
afaceri lipsit de experienta nu stie cat de important este sa stii permanent pe ce
bani te poti baza.
Motivul nr. 5.
Bugetul inseamna a actiona, nu a reactiona. Castigatorii pe
piata afacerilor sunt intotdeauna cei ce actioneaza, care fac lucrurile sa se intample. Cei care doar reactioneaza au sanse minime sa ia o bucata mare de tort. Bugetul va ajuta sa actionati.
Motivul nr. 6.
Bugetul inseamna management modern. A administra o afacere in 2009 inseamna stapanirea tuturor mijloacelor managementului performant. Iar bugetul nu trebuie sa lipseasca dintre ele.
Motivul nr. 7.
Bugetul va asigura liniste din partea actionarilor. Daca firma pe care o conduceti are mai multi actionari, bugetul inseamna transparenta si incredere din partea actionarilor. Adica un
carburant deosebit de important pentru derularea
unei
afaceri.
Ca in marketing, trebuie sa existe un bonus. Iar acest bonus este, in cazul acestui articol,
motivul nr. 8: bugetul va ajuta sa alocati mai eficient resursele.
Probleme de management financiar si analiza financiara? Solutia tuturor problemelor tale financiare = Consilier – Management financiar!
Coordonarea mai multor departamente, cu probleme diferite si oameni diferiti, inseamna resurse, atat financiare, materiale, cat si de
personal.
Un buget corect intocmit va garanteaza echilibrul in alocarea acestor resurse
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Cum sa pornesti afaceri