Un blog mai bun in 2015. Cinci sfaturi de la un expert
blogsuccessfaturiutilizatorcititoriblogurilemanagementmarketingong
Nu intotdeauna continutul bine scris face ca un blog sa aiba succes. E adevarat ca ceea ce scriem e cea mai importanta parte, insa fara unele "rotite ajutatoare", intregul mecanism nu are cum sa mearga pe termen lung si, in niciun caz, nu are cum sa prinda viteza.
Iata sase astfel de motive care pot face ca un blog sa devina mult mai cunoscut si sa-si atinga obiectivul, oricare ar fi acesta:
1. Indeamna la actiune.
Atunci cand scriem, trebuie sa stim foarte bine de ce scriem. In fiecare zi sau in fiecare saptamana, trebuie sa oferim ceva de invatat, pasi de urmat sau sfaturi pentru a pune in practica ceea ce oferim ca informatie prin postarile noastre.
2. Blogul tau nu e unul obisnuit.
Sigur, Internetul are spatiu, dar de ce sa ocupam nume de domenii si sa cream conturi daca nu avem nimic semnificativ de spus sau daca incercam sa copiem nume mari din domeniu? Blogul trebuie sa fie reprezentativ pentru cine suntem, sa aiba o voce puternica si sa ofere informatii de calitate. Vorbim aici, desigur, de blogurile din domenii precum management, marketing, afiliate companiilor, bloguri ale unor ONG-uri etc., nu despre blogurile personale.
3. Continutul trebuie sa fie exceptional.
Trebuie sa ne concentram pe un continut de nota zece si sa depunem eforturi in aceasta directie in loc sa ne dorim sa castigam mai multi fani pe Twitter in 2015. Fanii apar daca suntem suficient de buni.
4. Experienta vorbeste de la sine.
Nu ai despre ce sa scrii daca nu stii despre ce vorbesti. Informatia utila trebuie sa vina din cunoasterea asociata cu practica, din intelegerea profunda a subiectelor pe care le abordam. De multe ori, e necesar sa ne documentam mult inainte de a dezbate un singur subiect, evitand astfel sa avem, la final, un articol care nu aduce nimic nou pe aceasta tema.
5. Ne respectam cititorii si intelegem relatia utilizator-blog.
Fara cititori, un blog nu si-ar putea indeplini functia de baza. In plus, atunci cand incepem sa oferim un anumit tip de continut si sa fixam anumite standarde, trebuie sa continuam la acelasi nivel, crescand treptat, pentru a nu ne dezamagi cititorii, parte importanta a ceea ce ne dorim sa construim.